آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,971
تعداد مقالات20,273
تعداد مشاهده مقاله20,906,910
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,897,626
کشوری, مریم, گرایی, احسان. (1394). نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(1), 221-234. doi: 10.22067/riis.v5i1.27502
مریم کشوری; احسان گرایی. "نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 1, 1394, 221-234. doi: 10.22067/riis.v5i1.27502
کشوری, مریم, گرایی, احسان. (1394). 'نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(1), pp. 221-234. doi: 10.22067/riis.v5i1.27502
کشوری, مریم, گرایی, احسان. نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 5(1): 221-234. doi: 10.22067/riis.v5i1.27502


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب