آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,973
تعداد مقالات20,280
تعداد مشاهده مقاله21,373,995
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,251,135
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. (1396). The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages). سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Zahed Shafiei; Neda Torabi Farsani; Maryam Abdollahpour. "The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1396, 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. (1396). 'The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(2): 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب