آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,962
تعداد مقالات20,584
تعداد مشاهده مقاله27,894,288
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,328,976
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. (1396). The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages). سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Zahed Shafiei; Neda Torabi Farsani; Maryam Abdollahpour. "The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1396, 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. (1396). 'The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(2): 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب