شفیعی, ., ترابی فارسانی, ., عبدالله پور, . (2017). پارامترهای کلیدی در ساخت و مدیریت برند در روستاهای ژئوتوریسمی استان اصفهان (مطالعۀ موردی: روستاهای مصر و گرمه). , 6(2), 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
زاهد شفیعی; ندا ترابی فارسانی; مریم عبدالله پور. "پارامترهای کلیدی در ساخت و مدیریت برند در روستاهای ژئوتوریسمی استان اصفهان (مطالعۀ موردی: روستاهای مصر و گرمه)". , 6, 2, 2017, 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
شفیعی, ., ترابی فارسانی, ., عبدالله پور, . (2017). 'پارامترهای کلیدی در ساخت و مدیریت برند در روستاهای ژئوتوریسمی استان اصفهان (مطالعۀ موردی: روستاهای مصر و گرمه)', , 6(2), pp. 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
شفیعی, ., ترابی فارسانی, ., عبدالله پور, . پارامترهای کلیدی در ساخت و مدیریت برند در روستاهای ژئوتوریسمی استان اصفهان (مطالعۀ موردی: روستاهای مصر و گرمه). , 2017; 6(2): 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083


Journal Management System. Powered by Sinaweb