آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,973
تعداد مقالات20,283
تعداد مشاهده مقاله21,517,003
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,344,768
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. (1398). تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 52(2), 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
الهه کیانیان; سالار منافی اناری. "تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 52, 2, 1398, 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. (1398). 'تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 52(2), pp. 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 52(2): 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب