آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,965
تعداد مقالات20,610
تعداد مشاهده مقاله28,689,781
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,476,703
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. (1398). تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 52(2), 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
الهه کیانیان; سالار منافی اناری. "تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 52, 2, 1398, 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. (1398). 'تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 52(2), pp. 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 52(2): 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب