خراسانی، اباصلت؛ عبدالملکی، جمال و زاهدی، حسین (1390). عوامل مؤثر بر پذیرش و کاربرد یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر مبنای مدل پذیرش فناوری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11 (6)، 664 – 673.
روحی، قنبر و همکاران (1392). ارتباط خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی در بین گروهی از دانشجویان علوم پزشکی. مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 8 (1)، 45-51.
زمانی، بیبی عشرت؛ ببری، حسن و موسوی، ستاره (1391). عوامل مرتبط با نگرش دانشجویان علوم پزشکی اصفهان به پذیرش یادگیری از طریق تلفن همراه با استفاده از مدل پذیرش فناوری. گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 9 (2)، 110 – 117.
سیف، علیاکبر (1390). روانشناسی پرورشی نوین: روانشناسی یادگیری و آموزش (ویرایش ششم). تهران: دوران.
شیخشعاعی، فاطمه و علومی، طاهره (1385). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانههای دانشکدههای فنی دانشگاههای دولتی شهر تهران. کتابداری و اطلاعرسانی، 10 (3)، 9 – 34.
لطفی کاشانی، فرح (1387). تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد رفتاری–شناختی در کاهش نگرشهای ناکارآمد. اندیشه و رفتار، 2 (8)، 67-78.
Al-Haderi, S. (2013). The effect of self-efficacy in the acceptance of information technology in the public sector. International Journal of Business and Social Science, 4 (9), 188-198.
Bandura, A. (2001). Social cognitive theory: An agentic perspective. Annual Review Psychology, 52, 1-26.
Barlow, D.H, & Durand. V. M. (2009). Abnormal Psychology: An Integrative Approach. Brooks- Cole Publishing Company, New York.
Beck, A. T. (1976). Cognitive therapy and the emotional disorder. New York. International University Press.
Chang, K. M. & Cheung, W. (2001). Determinants of the intention to use internet/www at work: a confirmatory study, information and management, 39(1), 1-14.
Chang, P.V. (2004). The Validity of An Extended Technology Acceptance Model (TAM) for Predicting intranet/Portal usage,Thesis M.S in Information Science,University of North Carolina at chapel Hill,http://etd.its.unc.edu/dspace/handle/1901/78/1/draft25.pdf.
Davis, F. D., Bagozzi, R. P., & Warshaw, P. R. (1989). User acceptance of computer technology: a comparison of two theoretical models. Management Science, 35(8), 982-1003.
Davis, F.D. (1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology. MIS Quarterly, 13( 3), 319-340.
Hsu, C. & Lin, J. (2008) Acceptance of blog usage: The roles of technology acceptance, social influence and knowledge sharing motivation. Information & Management, (45), 65-74.
Igbaria, M & Iivari, J. (1995).The effects of self-efficacy on computer usage. Information & Management, 43(1), 109-126.
Kim, D. J., Ferrin, D. L., & Rao, H. (2008). A Trust-based Consumer Decision-Making Model in Electronic Commerce: The Role of Trust, Perceived Risk, and Their Antecedents". Decision Support Systems, 44, 544–564.
Luarn, P., & Lin, H-H. (2005). Toward an understanding of the behavioral intention to use mobile banking. [Electronic version]. Computers in Human Behavior, 21(6), 873-891.
Patrick Y. Chau (2001). Influence of Computer Attitude and Self-Efficacy on IT Usage Behavior. Journal of Organizational and End User Computing (JOEUC), Volume 13, Issue 1.
Ramayah, T., & Aafaqi, B. (2004). Role of self-efficacy in e-learning usage among students of a public university in Malaysia. Malaysian Journal of Library & Information Science, 9, 39-57.
Saade, R.G. & Kira, D. (2006). Mediating the impact of technology usage on perceived ease of use by anxiety, Computers & Education, , 49-4, 1189-1204.
Venkatesh, V. and Davis, F.D. (2000). A theoretical extension of the technology acceptance model: four longitudinal field studies, Management Science , 46 (2), 186-204.