آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,091
تعداد مقالات21,676
تعداد مشاهده مقاله79,543,426
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,506,155
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
سید مجتبی مجاوریان; فاطمه رسولی; سید علی حسینی یکانی. "عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 27, 2, 1392, 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). 'عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), pp. 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 27(2): 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب