آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,468,687
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,350,305
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
سید مجتبی مجاوریان; فاطمه رسولی; سید علی حسینی یکانی. "عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 27, 2, 1392, 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). 'عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), pp. 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 27(2): 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب