آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,007
تعداد مقالات20,921
تعداد مشاهده مقاله44,340,744
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,098,071
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
سید مجتبی مجاوریان; فاطمه رسولی; سید علی حسینی یکانی. "عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 27, 2, 1392, 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). 'عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), pp. 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 27(2): 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب