آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,142
تعداد مقالات22,134
تعداد مشاهده مقاله96,630,065
تعداد دریافت فایل اصل مقاله34,342,755
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
سید مجتبی مجاوریان; فاطمه رسولی; سید علی حسینی یکانی. "عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 27, 2, 1392, 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). 'عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), pp. 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 27(2): 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب