کهنسال, محمدرضا, فیروز زارع, علی. (1392). کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوههای مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), 156-167. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26414
محمدرضا کهنسال; علی فیروز زارع. "کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوههای مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 27, 2, 1392, 156-167. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26414
کهنسال, محمدرضا, فیروز زارع, علی. (1392). 'کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوههای مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), pp. 156-167. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26414
کهنسال, محمدرضا, فیروز زارع, علی. کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوههای مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 27(2): 156-167. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26414