محمدی، رضا (1384). راهنمای عملی انجام ارزیابی درونی در نظام آموزش عالی ایران: تجارب ملی و بینالمللی. انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور چاپ اول.
میرغفوری، سید حبیب؛ مکی، فاطمه (1386). ارزیابی سطح کیفیت خدمات کتابخانههای آموزشی با رویکرد لایبکوآل (مورد: کتابخانههای دانشگاه یزد). فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی. 10(37)، 62-79.
باباغیبی، نجمه؛ فتاحی، سید رحمتالله (1387). مقایسه سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه فردوسی از دیدگاه کاربران و کتابداران با استفاده از ابزار لایب کوآل. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 10 (44)، 255-274.
صیادی تورانلو، حسین؛ منصوری، حسن؛ جمالی، رضا (1387). شناسایی و رتبهبندی ابعاد کیفیت خدمات کتابخانهای با رویکرد فازی (مطالعه مورد: کتابخانههای دانشگاه یزد). فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 11 (44)، 141-160.
شهبازی، رحیم، صداقت، کامران (1386). ارزیابی درونی در کتابخانههای دانشگاهی: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیتمعلم آذربایجان. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 10 (4)، 111-128.
Cowin, bob (1994). Initaiting change Througinterna l Evaluation promoting ownership of program and service Evaluation Results;internet://www.cirpa-acpir.ca.