آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,464,412
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,348,004
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. (1397). The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province). سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Majid Farhadi Uonaki; zahed Shafiee; Mahdi Rastghalam. "The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 2, 1397, 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. (1397). 'The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), pp. 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(2): 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب