فرهادی یونکی, ., شفیعی, ., راستقلم, . (2018). شناسایی پیشران های کلیدی و موثر در جوهره برند روستاهای هدف گردشگری (مطالعة موردی: شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری). , 7(2), 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
مجید فرهادی یونکی; زاهد شفیعی; مهدی راستقلم. "شناسایی پیشران های کلیدی و موثر در جوهره برند روستاهای هدف گردشگری (مطالعة موردی: شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری)". , 7, 2, 2018, 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
فرهادی یونکی, ., شفیعی, ., راستقلم, . (2018). 'شناسایی پیشران های کلیدی و موثر در جوهره برند روستاهای هدف گردشگری (مطالعة موردی: شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری)', , 7(2), pp. 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
فرهادی یونکی, ., شفیعی, ., راستقلم, . شناسایی پیشران های کلیدی و موثر در جوهره برند روستاهای هدف گردشگری (مطالعة موردی: شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری). , 2018; 7(2): 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989


Journal Management System. Powered by Sinaweb