آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,129
تعداد مقالات22,001
تعداد مشاهده مقاله94,271,744
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,225,000
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. (1397). The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province). سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Majid Farhadi Uonaki; zahed Shafiee; Mahdi Rastghalam. "The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 2, 1397, 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. (1397). 'The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), pp. 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(2): 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب