آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,972
تعداد مقالات20,272
تعداد مشاهده مقاله20,803,501
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,827,414
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. (1397). The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province). سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Majid Farhadi Uonaki; zahed Shafiee; Mahdi Rastghalam. "The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 2, 1397, 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. (1397). 'The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), pp. 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989
Farhadi Uonaki, Majid, Shafiee, zahed, Rastghalam, Mahdi. The Identification of the Effective Key Propellants in the Essence of the Brand of Target Tourism Villages (Case Study: Saman County in Chahar Mahal and Bakhtiari Province). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(2): 157-177. doi: 10.22067/jrrp.v7i2.68989


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب