ناصری, زهرا, نوروزی, علیرضا, فهیم نیا, فاطمه, مانیان, امیر. (1396). بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), 280-303. doi: 10.22067/riis.v7i1.44681
زهرا ناصری; علیرضا نوروزی; فاطمه فهیم نیا; امیر مانیان. "بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 1, 1396, 280-303. doi: 10.22067/riis.v7i1.44681
ناصری, زهرا, نوروزی, علیرضا, فهیم نیا, فاطمه, مانیان, امیر. (1396). 'بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), pp. 280-303. doi: 10.22067/riis.v7i1.44681
ناصری, زهرا, نوروزی, علیرضا, فهیم نیا, فاطمه, مانیان, امیر. بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(1): 280-303. doi: 10.22067/riis.v7i1.44681


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.