1- آمارهای اقتصادی بانک مرکزی. 1389. آمار و داده های بانک مرکزی، نتایج بررسی بودجه خانوار در مناطق شهری ایران در سال 1389. صفحه 23. http://www.cbi.ir/section/1378.asp
2- بابایی م. 1386. مروری بر مشکلات بازارهای میوه و تره بار تهران و کرج. www.shora-tehran.ir.
3- صالحی فرد م.، و علی زاده د. 1389. بررسی اثرات مشارکت های شهروندی در بهبود خدمات شهری با تأکید بر بازارهای روز (مطالعه موردی: کلان شهر مشهد). فضای جغرافیایی. شماره33: 26-1.
4- عرب مازیار یزدی ع. 1384. اقتصاد سیاه در ایران. تهران، موسسه تحقیقات و توسعه علوم انسانی.
5- فیروزیان م.، و حسنقلی پور ط.، و استیری م. 1388. بررسی تأثیرگذاری عوامل بسته بندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی. نشریه مدیریت بازرگانی. شماره 3 :146-125.
6- کهنسال م.، و رفیعی ه. 1390. بررسی و تحلیل دلایل مراجعه و عدم مراجعه به بازارهای شهرداری با استفاده از تحلیل تمایزی (مطالعه موردی: بازارهای میوه شهرداری مشهد). مشهد پژوهی. شماره 6: 108-93.
7- کهنسال م.، و رفیعی دارانی ه. 1391. بررسی و ارزیابی بازارهای میوه و ارزاق شهرداری با استفاده از برنامه ریزی چند معیاری: مطالعه موردی بازارهای میوه و ارزاق شهرداری مشهد. چهارمین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری. اردیبهشت 1391. مشهد مقدس.
8- کهنسال م.، و فیروززارع ع. 1392. کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی-اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوه های مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد). اقتصاد و توسعه کشاورزی. شماره 2: 167-156.
9- مظهری م. 1386. ارزیابی عملکرد میادین میوه و تره بار و نقش آن ها در قیمت، سهولت بازاررسانی و ... و بررسی نحوه استقرار سامانه مدیریت میادین توسط شهرداری مشهد. طرح پژوهشی. گروه اقتصاد شهری جهاد دانشگاهی مشهد.
10- Caroline B., Webber C.B., Sobal J., Dollahite J.S. 2009. Shopping for fruits and vegetables. Food and retail qualities of importance to low-income households at the grocery store, Journal of Appetite, 54: 297-303.
11- Fisher R.A. 1936. The Use of Multiple Measurements in Taxonomic Problems, Annals of Eugenics, 7 (2): 179–188.
12- Hair J.F., Anderson A.E., Tathman R.L. and Black W.C. 1992. Multivariate Data Analysis With Reading, 3rd Edition, New York. Macmillan.
13- Racine E.F., Mumford E.A., Laditka S.B., Lowe A.E. 2012. Understanding Characteristics of Families Who Buy Local Produce, Journal of Nutrition Education and Behavior.
14- Staus A. 2010. Which household attitudes determine the store type choice for meat?, Journal of Retailing and Consumer Services, 18: 224-234.
15- Wilson D. I. 2002. Derivation of the chalk superficial deposits of the North Downs, England: an application of discriminant analysis, Geomorphology, 42: 343-64.