اثرزاده، رضا، بجانی، حسین و ملکی نیا، عماد. (1390). بررسی خودکارآمدی نیروی انسانی در سازمانها و ارائه الگوی مفهومی برای سنجش آن. دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، 6(3)، 95-117.
قلیچلی، بهروز، حکیمیتهرانی، دلآرام. (1392). تسهیم دانش و کیفیت خدمات واحدهای سازمانی (مورد مطالعه: بانک پارسیان). چشم انداز مدیریت دولتی، (13)،85-106.
نصیری، بهروز، خالدی، هیوا و عباسیان، عبدالحسین. (1393). بررسی تأثیر تسهیم دانش بر عملکرد کارکنان بر اساس مدل نانسی دیکسون (موردمطالعه؛ شرکت توربوتک). در مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت در قرن بیست و یکم. تهران، مردادماه 1393، مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما.
نجاتی، یاشار. (1393). بررسی رابطۀ بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه تبریز. (پایاننامۀ کارشناسی ارشد). دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تبریز.
هادیزدادهمقدم، اکرم، قلیچلی، بهروز و محبی، پروین. (1392). بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و نوآوری در سازمانهای خدمات مالی: بانک رفاه کارگران. پژوهشهای مدیریت در ایران، 17(1)، 188-207.
Al Kurdi, O. F. A., Ghoneim, A., & Al Roubaie, A. (2015). Knowledge sharing culture in higher education: Critical. In Higher Education in the Twenty-First Century II. doi: 10.13140/2.1.2056.7043
Bandura, A. (1977). Social learning theory. United States: Prentice Hall.
Bandura, A. (1982). Self-efficacy mechanism in human agency. American psychologist, 37(2), 122. doi: 10.1037/0003-066X.37.2.122
Chen, C. J., & Huang, J. W. (2007). How organizational climate and structure affect knowledge management: The social interaction perspective. International Journal of Information Management, 27(2), 104-118. doi: 10.1016/j.ijinfomgt.2006.11.001
Chen, S., Chuang, Y., & Chen, P. (2012). Behavioral intention formation in knowledge sharing: Examining the roles of KMS quality, KMS self-efficacy, and organizational climate. Knowledge-Based Systems, 31, 106-118. doi: 10.1016/j.knosys.2012.02.001
Dixon, N.M. (2000). Common Knowledge: How Companies Thrive by Sharing What They Know. Boston: Harvard Business Press.
Hu, W. W. (2010, November). Self-efficacy and individual knowledge sharing. Paper presented in 3rd International Conference on Information Management, Innovation Management and Industrial Engineering. Kunming, China. doi: 10.1109/ICIII.2010.261
King, W. R. (2011). Knowledge sharing. In Encyclopedia of Knowledge Management, Second Edition (pp. 914-923). IGI Global.
Kohansal, M. A., Alimoradi, Z., & Bohloul, S. M. (2013). The impact of knowledge-sharing mechanisms on employee performance. International Journal of Business Performance Management, 14(3), 293-306. doi: 10.1504/IJBPM.2013.054954
Lichvar, B.T (2011). An Empirical Investigation of the Effect of Knowledge Sharing and Encouragement by Others in Predicting Computer Self-Efficacy and Use of Information Systems in the Workplace (Doctoral dissertation). Retrieved from http://nsuworks.nova.edu/gscis_etd/214/
Master, D. (2013). Knowledge sharing, job satisfaction, and self-efficacy among trainers from one California training and development organization: A case study (Doctoral dissertation). Retrieved from https://goo.gl/hXzEBg
Pajares, F. (1996). Self-efficacy beliefs in academic settings. Review of Educational Research, 66(4), 543-578. Retrieved from https://goo.gl/E646mZ
Sherer, M., Maddux, J. E., Mercandante, B., Prentice-Dunn, S., Jacobs, B., & Rogers, R. W. (1982). The self-efficacy scale: Construction and validation. Psychological Reports, 51(2), 663–671. doi: 10.2466/pr0.1982.51.2.663