بالود، ستاره (1391). بررسی آمیخته بازاریابی (4P) بر افزایش کتابهای جهانگردی. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشکده علوم انسانی و مدیریت، دانشگاه پیام نور تهران.
رجوعی، مرتضی (1392). تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی وب در فروش کتب الکترونیک. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه امام رضا (ع).
سالک، مهرداد (1380). اطلاعرسانی در حوزه بازاریابی و فروش کتاب. کتاب ماه کلیات، 48، 15- 16.
موسویزاده، زهرا (1381). برنامهریزی و بازاریابی کتاب. فصلنامه پیام کتابخانه، 45، 6 - 14.
موسیزاده، عالیه (1391). بررسی مقایسهای بازاریابی بین ناشران رشته علم اطلاعات و دانششناسی و ناشران برگزیده. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه تربیت مدرس.
مولاناپور، رامین (1390). طراحی مدل الکترونیکی بازاریابی مبتنی بر وب 2 با تأکید بر صنعت نشر. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه قم.
ناصری، زهرا (1395). واکاوی آگاهی و شناخت ناشران برگزیده ایرانی از بازاریابی محتوایی، دومین همایش ملی کتاب و نشر. تهران: دفتر علم، (به کوشش داریوش مطلبی و مجید صحاف، 24 بهمن 1395، 73-94).
Anthony, L. (2014).Content marketing vs. Traditional Advertising for B2B Companies: Case Study, Industrial News Service. (BA thesis), Haaga - Helia University, Finland.
Borgen, J. (2016). Content marketing. (BA thesis), Florida University, United States.
Court, D., Elzinga, D., Mulder, S. & Vetvik, O. J. (2009). The consumer decisionjourney. Retrieved May 25, 2016, from: http://www.mckinsey.com/insights/marketing_sales/the_consumer_decision_journey
Drucker, P. (1955). Management science and the manager. Informs: Institute for Operations Research.
Easton, G. (2010). Critical realism in case study research. Industrial Marketing Management, 39(1), 118–128.
Eisenhardt, K. M. (1989). Building theories from case study research. The Academy of Management Review, 14(4), 532–550.
Elisa, R. & Gordini, N. (2014). Content marketing metrics: Theoretical Aspects and Empirical Evidence.European Scientific Journal, 10(34), 92- 104.
Gao, Y. (2010). Measuring marketing preformance: A review and a framework. In: The Marketing Review, 10(1), 25-40.
Greco, A. N. (2005). The book publishing industry. London: Lawrence Erlbaum Associates.
Greenberg, E. & Kates, A. (2013). Strategic digital marketing: Top digital experts share the formula for tangible returns on your marketing investment. McGraw Hill Professional.
Jarvinen, J. (2016). The use of digital analytics for measuring and optimizing digital marketing performance. (Ph.D thesis), Jyväskylä University, Finland.
Jarvinen, J., & Taiminen, H. (2016). Harnessing marketing automation for B2B content marketing. Industrial Marketing Management, 54, 164-175.
Jensen, A. (2016). Content marketing in a hypermodern age. (MA thesis), Aarhus University, Denmark.
Kotler. P. & Keller, K.L. (2006). Marketing management, 6th ed. Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ.
Khusainova, D. (2015). Effectiveness of content marketing for photographers. (MA thesis), Masaryk University, Czech Republic.
Lieb, R. (2012). Content marketing, think line a publisher–how to use content to market online and in social media. Indianapolis: Que Publishing.
Ndraha, T. (2005). Kybernologi beberapa konstruksi utamatangerang, Sirao Credentia Center.
Piekkari, R., Plakoyiannaki, E., & Welch, C. (2010). “Good” case research in industrial marketing: Insights from research practice. Industrial Marketing Management, 39(1), 109–117.
Ontronen, J. P. (2015). Evaluating performance of content marketing: Youtube marketing in Finnish food and drink industry. (MA thesis), Lappeenranta University of Technology, Finland.
Pulizzi, J. (2015). Native advertising is not content marketing. Retrieved June 25, 2017, from: http://contentmarketinginstitute.com/2015/08/native-advertising-content-marketing/
Rahim, K. & Clemens, B. (2012). Organizational goals and performance measurement criteria for content marketing .Journal of Communication and Computer, 9(8), 896-904.
Ramos, R. (2014). Content marketing: Insider is secret to online sales and lead generation. New York: One Night Expert Publishing.
Rancati, E. & Gordini, N. (2014). Content marketing metrics: Theoretical aspects and empirical evidence. European Scientific Journal, 10(34), 92-104.
Sherman, J. (2009). The afghan national development strategy: The right plan at the wrong time. Journal of Security Sector Management, 7(1), 1-9.
Van Bommel, E., Edelman, D. & Ungerman, K. (2014). Digitizing the consumer decision journey. Retrieved March 15, 2017, from: http:// www.mckinsey.com/insights/marketing_sales/digitizing_the_consumer_decision_journey
Yin, R. K. (2014). Case study research: Design and methods, 5th ed. Thousand Oaks, CA: Sage.