آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,466,735
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,348,718
ناصری, زهرا. (1397). اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
زهرا ناصری. "اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1397, 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. (1397). 'اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(2): 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب