آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,129
تعداد مقالات21,999
تعداد مشاهده مقاله94,257,121
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,188,062
ناصری, زهرا. (1397). اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
زهرا ناصری. "اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1397, 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. (1397). 'اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(2): 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب