آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,157
تعداد مقالات22,501
تعداد مشاهده مقاله104,753,607
تعداد دریافت فایل اصل مقاله50,371,578
ناصری, زهرا. (1397). اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
زهرا ناصری. "اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1397, 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. (1397). 'اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(2): 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب