آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,127
تعداد مقالات21,999
تعداد مشاهده مقاله94,237,135
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,132,052
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. (1395). عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
حسین محمدی; مرتضی محمدی; سمیه کارگر. "عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 4, 1395, 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. (1395). 'عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), pp. 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 30(4): 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب