آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,124
تعداد مقالات21,980
تعداد مشاهده مقاله94,111,481
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,816,388
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. (1395). عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
حسین محمدی; مرتضی محمدی; سمیه کارگر. "عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 4, 1395, 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. (1395). 'عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), pp. 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 30(4): 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب