آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,087
تعداد مقالات21,634
تعداد مشاهده مقاله73,933,793
تعداد دریافت فایل اصل مقاله24,909,029
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. (1396). اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(2), 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
حنانه آقاصفری; علیرضا کرباسی. "اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 2, 1396, 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. (1396). 'اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(2), pp. 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 31(2): 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب