آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,962
تعداد مقالات20,577
تعداد مشاهده مقاله27,792,626
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,299,251
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. (1396). اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(2), 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
حنانه آقاصفری; علیرضا کرباسی. "اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 2, 1396, 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. (1396). 'اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(2), pp. 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 31(2): 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب