آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,989
تعداد مقالات20,749
تعداد مشاهده مقاله36,921,583
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,793,482
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. (1397). بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(1), 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
فاطمه دلدار سارونی; حسین محمدی; علیرضا کرباسی. "بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره". سامانه مدیریت نشریات علمی, 32, 1, 1397, 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. (1397). 'بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره', سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(1), pp. 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 32(1): 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب