آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,032
تعداد مقالات21,126
تعداد مشاهده مقاله47,582,364
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,446,628
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. (1397). بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(1), 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
فاطمه دلدار سارونی; حسین محمدی; علیرضا کرباسی. "بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره". سامانه مدیریت نشریات علمی, 32, 1, 1397, 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. (1397). 'بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره', سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(1), pp. 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 32(1): 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب