شهبازی, حبیب, سام دلیری, احمد. (1398). کاربرد الگوی چند سطحی تعادل در معنی‌داری تبلیغات عمومی بر سود صنعت تولید شیر در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(1), 25-39. doi: 10.22067/jead2.v0i0.69994
حبیب شهبازی; احمد سام دلیری. "کاربرد الگوی چند سطحی تعادل در معنی‌داری تبلیغات عمومی بر سود صنعت تولید شیر در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 33, 1, 1398, 25-39. doi: 10.22067/jead2.v0i0.69994
شهبازی, حبیب, سام دلیری, احمد. (1398). 'کاربرد الگوی چند سطحی تعادل در معنی‌داری تبلیغات عمومی بر سود صنعت تولید شیر در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(1), pp. 25-39. doi: 10.22067/jead2.v0i0.69994
شهبازی, حبیب, سام دلیری, احمد. کاربرد الگوی چند سطحی تعادل در معنی‌داری تبلیغات عمومی بر سود صنعت تولید شیر در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 33(1): 25-39. doi: 10.22067/jead2.v0i0.69994


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.