آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,078
تعداد مقالات21,476
تعداد مشاهده مقاله57,907,245
تعداد دریافت فایل اصل مقاله23,514,719
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. (1398). تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(4), 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
معصومه عربشاهی; امیر غفوریان شاگردی; ریحانه نیکوئی; امید بهبودی. "تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 33, 4, 1398, 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. (1398). 'تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(4), pp. 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 33(4): 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب