آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,005
تعداد مقالات20,901
تعداد مشاهده مقاله44,038,796
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,021,280
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. (1398). تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(4), 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
معصومه عربشاهی; امیر غفوریان شاگردی; ریحانه نیکوئی; امید بهبودی. "تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 33, 4, 1398, 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. (1398). 'تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(4), pp. 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 33(4): 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب