آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,965
تعداد مقالات20,196
تعداد مشاهده مقاله17,378,751
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,382,692
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. (1398). تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(4), 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
معصومه عربشاهی; امیر غفوریان شاگردی; ریحانه نیکوئی; امید بهبودی. "تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 33, 4, 1398, 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. (1398). 'تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(4), pp. 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 33(4): 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب