آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,470,439
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,350,792
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. (1398). تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(4), 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
معصومه عربشاهی; امیر غفوریان شاگردی; ریحانه نیکوئی; امید بهبودی. "تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 33, 4, 1398, 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. (1398). 'تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 33(4), pp. 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274
عربشاهی, معصومه, غفوریان شاگردی, امیر, نیکوئی, ریحانه, بهبودی, امید. تأثیر نشانگرهای حسی بر تمایل به خرید مشتریان محصولات ارگانیک با نقش میانجی اخلاق‌مداری برند (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک نفس). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 33(4): 413-426. doi: 10.22067/jead2.v33i4.84274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب