فردوسی, سیما. (1400). بررسی اعتبار پیش‌بینی عملکرد‌ دانشجویان درس ترجمۀ شفاهی هم‌زمان در دو تمرین ترجمۀ شفاهی با توجّه به مهارت درک شنیداری، هوش ‌هیجانی و خودکارآمدی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 54(2), 153-174. doi: 10.22067/lts.v54i2.85626
سیما فردوسی. "بررسی اعتبار پیش‌بینی عملکرد‌ دانشجویان درس ترجمۀ شفاهی هم‌زمان در دو تمرین ترجمۀ شفاهی با توجّه به مهارت درک شنیداری، هوش ‌هیجانی و خودکارآمدی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 54, 2, 1400, 153-174. doi: 10.22067/lts.v54i2.85626
فردوسی, سیما. (1400). 'بررسی اعتبار پیش‌بینی عملکرد‌ دانشجویان درس ترجمۀ شفاهی هم‌زمان در دو تمرین ترجمۀ شفاهی با توجّه به مهارت درک شنیداری، هوش ‌هیجانی و خودکارآمدی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 54(2), pp. 153-174. doi: 10.22067/lts.v54i2.85626
فردوسی, سیما. بررسی اعتبار پیش‌بینی عملکرد‌ دانشجویان درس ترجمۀ شفاهی هم‌زمان در دو تمرین ترجمۀ شفاهی با توجّه به مهارت درک شنیداری، هوش ‌هیجانی و خودکارآمدی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 54(2): 153-174. doi: 10.22067/lts.v54i2.85626


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.