خسروی, ابوالفضل, فرمانی, مهدی, زندی نسب, مصطفی. (1399). بررسی تأثیر تبلیغات رویدادی بر نگرش‌ها و مقاصد بازدیدی (مورد مطالعه: جشنواره گلاب‌گیری قمصر کاشان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), 144-121. doi: 10.22067/jgusd.v7i1.78902
ابوالفضل خسروی; مهدی فرمانی; مصطفی زندی نسب. "بررسی تأثیر تبلیغات رویدادی بر نگرش‌ها و مقاصد بازدیدی (مورد مطالعه: جشنواره گلاب‌گیری قمصر کاشان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 1, 1399, 144-121. doi: 10.22067/jgusd.v7i1.78902
خسروی, ابوالفضل, فرمانی, مهدی, زندی نسب, مصطفی. (1399). 'بررسی تأثیر تبلیغات رویدادی بر نگرش‌ها و مقاصد بازدیدی (مورد مطالعه: جشنواره گلاب‌گیری قمصر کاشان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), pp. 144-121. doi: 10.22067/jgusd.v7i1.78902
خسروی, ابوالفضل, فرمانی, مهدی, زندی نسب, مصطفی. بررسی تأثیر تبلیغات رویدادی بر نگرش‌ها و مقاصد بازدیدی (مورد مطالعه: جشنواره گلاب‌گیری قمصر کاشان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 7(1): 144-121. doi: 10.22067/jgusd.v7i1.78902


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.