1- دستورالعمل اجرایی حداقل ضوابط برچسبگذاری فرآوردههای غذایی و آشامیدنی. سازمان غذا و دارو، اداره کل نظارت و ارزیابی فرآوردههای غذایی، آرایشی و بهداشتی. بازنگری چهارم: شهریور 1393.
2- صالحی، جواد و ابراهیمی، یوسف. (1391). مبانی و قلمرو تعهد به ارائه اطلاعات به مصر فکننده کالا. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دانش حقوق مدنی. شماره نخست.
3- خادمی گراشی، مهدی و صفوی، فاطمه. (1398). تاثیر سطوح گرافیکی هشدار در بستهبندیهای سیگار بر نیات ترک مصرف؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت. دوفصلنامه مطالعات مصرفکننده. دوره ششم، شماره اول، صفحه 213-228.
4- منفرد نرجس و حقبین، فریده. (1393). سازوکار معناپردازی رنگ در بیلبوردهای تجاری شهر تهران مطالعة موردی بیلبوردهای تجاری شرکت بیمة معلم، پودر تاژ و اسنک چیتوز. فصلنامة مطالعات زبان و گویشهای غرب ایران، دانشکدة ادبیّات و علوم انسانی، دانشگاه رازی کرمانشاه. سال دوم، شماره 5، صفحه 61-84.
5- Blasi,V and Monaghan, H P. (1986). The First Amendment and Cigarette Advertising. Law and medicine. Vol 256, No 4.
6- Cotterill, J. (ed.) (2002) Language in the Legal Process, Houndmills, Basingstoke, Hampshire and New York: Palgrave Macmillan: 54–71. (Contains chapter by Tiersma on “The Language and Law of Product Warnings.”
7- Dumas, B.K. (2010). In Coulthard, M. & Johnson, A. The Routledge handbook of forensic linguistics, First edition, Taylor & Francis Group, Abingdon
8- Dumas, B.K. (1992) “Adequacy of cigarette package warnings: An analysis of the adequacy of federally mandated cigarette package warnings,” Tennessee Law Review, 59: 261–304. (Contains details of warning label analysis.)
9- Dumas, B.K. (2000) “Warning labels and industry safety information standards: The case of Loctite RC/609,” in J. Peyton and P. Griffin (eds) Language in Action: New Studies of Language in Society, Cresskill, NJ: Hampton Press, 302–17.
10- Dumas, B.K. (2001) “Warnings,” in J. Mitchie (ed.) Reader’s Guide to the Social Sciences, London and Chicago: Fitzroy Dearborn. Vol. 2, 1747–48. (Overview with bibliography.)
11- Dumas, B.K. (2010). Consumer product warnings Composition, identification, and assessment of adequacy. The Routledge Handbook of Forensic Linguistics. Editors: Malcolm Coulthard and Alison Johnson. Routledge. P: 365-377.
12- Engs, Ruth C. (1989). Do Warning Labels on Alcoholic Beverages Deter Alcohol Abuse? Journal of School Health, Vol. 59, No. 3.
13- Fraser, B. (1975) ‘Warning and threatening’, Centrum, 3: 169–80.
14- Fraser, B. (1998) ‘Threatening revisited’, Forensic Linguistics: International Journal of Speech, Language and Law, 5(2): 159–73.
15- Kaufman, S. C. (2002). Seeing through the Eyes of the Color-Blind Shopper: Developing Dialogues for Understanding. Retrived from: Colors Matters Research. http://www.colormatters.com/the-color-blind-shopper.
16- Kiely, T F. (2002). Science and litigation : products liability in theory and practice. CRC Press LLC.
17- Khandpur, N, Priscila de Morais Sato, Laís Amaral Mais, Ana Paula Bortoletto Martins, Carla Galvão Spinillo, Mariana Tarricone Garcia, Carlos Felipe Urquizar Rojas and Patrícia Constante Jaime. (2018). Are Front-of-Package Warning Labels More Effective at Communicating Nutrition Information than Traffic-Light Labels? A Randomized Controlled Experiment in a Brazilian Sample. Nutrients, 10, 688; doi:10.3390/nu10060688.
18- Leonard, S D. (1999). Does color of warnings affect risk perception? International Journal of Industrial Ergonomics, 23: 499-504.
19- MacKinnon, D and Fenaughty A. (1993). Substance Use and Memory for Health Warning Labels. Health Psychology, Vol. 12, No. 2,147-150
20- Searle, J. (1969) Speech Acts: An Essay in the Philosophy of Language, London: Cambridge University Press.
21- Shuy, R W. (2008) Fighting over Words: Language and Civil Law Cases, Oxford: Oxford University Press.
22- Vanderveken, D. (1990) Meaning and Speech Acts, Volume I: Principles of Language Use, Cambridge: Cambridge University Press..
23- https://www.vajehyab.com/
24- https://aftabnews.ir/fa/news/393845