اخلاصی، امیر (1396). اصول برندسازی. تهران: علمی.
اسماعیلپور، مجید؛ و آرام، فرشاد. (1396). تأثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر). مدیریت برند، 4 (3)، 109-142.
10.22051/BMR.2018.14407.1270
اشرفی ریزی، حسن؛ و کاظمپور، رضا (1387). بازاریابی خدمات و محصولات اطلاعاتی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 19(2)، 41-52. بازیابی شده در 1 مرداد 1398 از: http://nastinfo.nlai.ir/article_355.html
اصانلو، بهاره؛ و خدامی، سهیلا (1394). بررسی تأثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری. پژوهشنامهی مدیریت اجرایی، 51 (7)،13-32. بازیابی شده در 1 مرداد 1398 از: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=304079
جوانی، وجیهه (1393). طراحی و تبیین مدل برندسازی با رویکرد تفکر راهبردی در ایران. پایاننامه دکترا. تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
حسیننژاد، زهرا؛ ناظمی، شمسالدین؛ و رحیمنیا، فریبرز (1397). تأثیر استراتژیهای اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری بهواسطه عملکرد برند. پژوهشهای مدیریت راهبردی، 68 (24)، 13-36. بازیابی شده در 1 مرداد 1398 از: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=361356
حسینی، سیدمحمود؛ ابوالفضلی، ابوالفضل؛ و رحیمی هلری، محمد (1388). بررسی تأثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرفکننده (مطالعه موردی: نام و نشان تجاری ایرانول). چشمانداز مدیریت، 9 (32)، 9-28. بازیابی شده در 1 مرداد 1398 از: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id= 109419
رحیم نیا، فریبرز؛ فاطمی، زهرا؛ و هرندی، عطااله (1392). بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستاره کلانشهر مشهد). مدیریت بازرگانی، 5 (4)، 1-20.
10.22059/JIBM.2013.50341
رحیمیان، اشرف (1397). برندسازی دانشگاه: نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور مرکز کرج). مدیریت و برنامهریزی در نظامهای آموزشی، 11 (1)، 158-139. بازیابی شده در 11 مرداد 1398 از:
https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=466432
رضوانی، مهران؛ و خدادادحسینی، حسین (1387). طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی فازی (مطالعه موردی: صنعت تولید تجهیزات پزشکی و ورزشی): چشمانداز مدیریت، 87 (29)، 137-89.. بازیابی شده در 12 مرداد 1398 از: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=103630
شکاری، حمیده (1396). مدل ساختاری تأثیر دوسوتوانی برند دانشگاه بر تعهد دانشجویان با توجه به نقش میانجی عملکرد برند و تصویر برند دانشگاه (مورد مطالعه: برند پیام نور). نامه آموزش عالی، 38(10): 7-32. بازیابی شده در 5 مرداد 1398 از: http://journal.sanjesh.org/article_26658.html
فشارکی، فرزاد؛ صحت، سعید؛ و موسوی، محسن (1396). بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسبوکار از طریق برندسازی. پژوهشهای مدیریت راهبردی، 23 (66)، 57-80. بازیابی شده در 6 مرداد 1398 از:
http://smr.journals.iau.ir/article_538207.html
فهیمنیا، فریبرز؛ و زیبایی، عاطفه (1393). ارائه مدلی بهمنظور بررسی تأثیر تبلیغات بر وفاداری مشتریان به برند بانکها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند و کیفیت ادراک شده برند. Paper presented at the سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین. https://www.civilica.com/Paper-CMMS03-CMMS03_206.html
کلر، کوین لین (1396). مدیریت استراتژیک برند 2008. ترجمه عطیه بطحایی. تهران: سیته.
کردنائیج، اسدالله؛ و نجات شاهی، محبوبه (1397). تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکلگیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا. تحقیقات بازاریابی نوین، 8 (3)، 1-18.
doi: 10.22108/nmrj.2018.105487.1340
کریمی، منصور؛ و فریبرز خسروی (1395). عوامل تأثیرگذار بر "نمانام" (برند) کتابخانه ملی ایران. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 27 (3)، 31-40. بازیابی شده در 8 مرداد 1398 از:
http://nastinfo.nlai.ir/article_1013.html
کشوری، مریم؛ و عبدالهی، محمدصادق (1392). تقویت وفاداری مشتریان کتابخانهها با استفاده از رسانههای اجتماعی. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (کتاب سابق)، 24 (1)، 76-93. بازیابی شده در 8 مرداد 1398 از: http://nastinfo.nlai.ir/article_81.html
گریوانی، مریم (1395). بررسی تأثیر برندسازی داخلی بر تعهد به برند از طریق نقش میانجی رضایت شغلی مورد مطالعه کارکنان شعب بانک ملت مشهد. پایاننامه کارشناسی ارشد. مشهد: دانشگاه فردوسی.
محمدی، بیوک (1387). درآمدی بر روش تحقیق کیفی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
هدهدی نژاد، نیلوفر؛ اشرفی ریزی، حسن؛ شهرزادی، لیلا؛ و سلیمانی، محمدرضا (1395). تأثیر بهکارگیری فنون بازاریابی اجتماعی بر آگاهی و نگرش دانشجویان و اعضای هیئتعلمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به خدمات کتابداری پزشکی. فصلنامه مدیریت سلامت، ۱۹ (۶۵)، ۳۱-۴۲. بازیابی شده در 1 مرداد 1398 از:
Aaker,D.A. (1996). Measuring Brand Equity Across Products and Markets . CAUFORNIA MANAGEMENT REVIEW, 38(3),102-120. DOI: 10.2307/41165845
Albert, A. B. (2017). Building Brand Love and Gaining the Advocacy You Crave by Communicating Your Library's Value. Journal of Library and Information Services in Distance Learning, 11(1-2), 237-250. https://doi.org/10.1080/1533290X.2016.1193413
Baharuddin, M. F., & Kassim, N. A. (2014). Conceptualizing personal branding for librarians. Paper presented at the Vision 2020: Sustainable Growth, Economic Development, and Global Competitiveness - Proceedings of the 23rd International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2014, (138-44). Retrieved from www.scopus.com
Bose, S., Roy, S. K., Alwi, S. F. S., & Nguyen, B. (2020). Measuring customer based place brand equity (CBPBE) from a public diplomacy perspective: Evidence from west bengal. Journal of Business Research, 116, 734-744. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.01.059
Coelho, P. S., Rita, P., & Santos, Z. R. (2018). On the relationship between consumer-brand identification, brand community, and brand loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services, 43, 101-110. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2018.03.011
CRISTOBAL, ARLYN SELGA. (2018). Expectations on Library Services, Library Quality (LibQual) Dimension and Library Customer Satisfaction: Relationship to Customer Loyalty. Library Philosophy and Practice (e-journal). 1706. https://digitalcommons.unl.edu/libphilprac/1706
Foroudi, P. (2019). Influence of brand signature, brand awareness, brand attitude, brand reputation on hotel industry’s brand performance. International Journal of Hospitality Management, 76, 271-285. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.05.016
Grant, C. (2015). It’s Time to Define a New Brand for Libraries. Let’s Make Sure It Leaves People Soaring, Not Snoring. Public Library Quarterly, 34(2), 99-106 DOI: 10.1080/01616846.2015.1036703
Hepburn, P., & Lewis, K. M. (2008). What's in a name? Using card sorting to evaluate branding in an academic library's web site. College and Research Libraries, 69(3), 242-250. DOI: https://doi.org/10.5860/crl.69.3.242
Kalbande, D. T. (2019). Digital footprint for the personal branding of librarians in the digital society. Library Philosophy and Practice. Retrieved 13 Jun 2019 from www.scopus.com
Keller, K. L. (2013). Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (4 ed.): Pearson Education Limited.
Keller, K. L. (1993). Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity. Journal ofMarketing, 57(1), 1-22. https://doi.org/10.2307/1252054
Kenneway, M., (2006). Branding for libraries: communicating your value to increase reader awareness and usage of the library service. Serials The Journal for the Serials Community , 19(2), 120–126. DOI:10.1629/19120
Kim, H. b., Gon Kim, W., & An, J. A. (2003). The effect of consumer‐based brand equity on firms’ financial performance. Journal of Consumer Marketing, 20(4), 335-351. DOI:10.1108/07363760310483694
Kim, J. & Y. Hyum. (2011). A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector. Industrial marketing management, 40(3), 424-438. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2010.06.024
Kotsi, F., Pike, S., & Gottlieb, U. (2018). Consumer-based brand equity (CBBE) in the context of an international stopover destination: Perceptions of Dubai in France and Australia. Tourism Management, 69, 297-306. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2018.06.019
Lahap, J., Ramli, N. S., Said, N. M., Radzi, S. M., & Zain, R. A. (2016). A Study of Brand Image towards Customer's Satisfaction in the Malaysian Hotel Industry. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 224, 149-157. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.430
Lobpries, J. N. (2014). Exploring Brand Identity Creation of Female Athletes: The Case of Jennie Finch and Cat Osterman. Texas A & M University. Doctoral dissertation.
Madhusudhan, M . (2008).Marketing of Library and Information Services and Products in University Libraries: A Case Study of Goa University Library. Library Philosophy and Practice (e-journal). 175. https://digitalcommons.unl.edu/libphilprac/175
Mwanzu, A., & Wendo, D. R. (2017). Re-branding libraries to embrace open space and aesthetic reflections: a case of USIU-Africa as a benchmark of Kenyan libraries. Library Hi Tech News, 34(1), 6-10. DOI: 10.1108/LHTN-10-2016-0045
Odoom, R., & Mensah, P. (2019). Brand orientation and brand performance in SMEs: The moderating effects of social media and innovation capabilities. Management Research Review, 42(1), 155-171. https://doi.org/10.1108/MRR-12-2017-0441
Okamoto, K. & M. A. Polger. (2012). Off to market we go: A content analysis of marketing and promotion skills in academic librarian job ads. Library Leadership and Management, 26(2). Retrieved from www.scopus.com
Patil, S. K., & Pradhan, P. (2014). Library Promotion Practices and Marketing of Library Services: A Role of Library Professionals . Procedia - Social and Behavioral Sciences, 133, 249-254. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.04.191
Raja Ambedkar, A., Murugesan, P., & Thamaraiselvan, N. (2018). Modeling brand resonance score (BRS) – an application in financial services . Journal of Modelling in Management, 13(1), 19-36. https://doi.org/10.1108/JM2-10-2016-0088
Roughen, Patrick, (2016). System Branding in Three Public Libraries: Live Oak Public Libraries, Charlotte Mecklenberg Library, and Richland Library. Library Philosophy and Practice (e-journal). 1442. http://digitalcommons.unl.edu/libphilprac/1442
Rowley, J. (2004). What a tangled information brand web we weave. Information Services and Use, 24(2), 73-82. DOI: 10.3233/ISU-2004-24201.
Roberta I. Shaffer (2003) Using Branding to Make Your Mark(et ). The Acquisitions Librarian, 14(28), 81-91 , DOI: 10.1300/J101v14n28_05
Singh, R., & Ovsak, A. (2013). Library Experience Matters! Touchpoints to Community Engagement. Journal of Library Administration, 53(5-6), 344-358. DOI: 10.1080/01930826.2013.876826.
Singh, Rajesh (2011). Re-Branding Academic Libraries in an Experience Culture. Kansas Library Association College and University Libraries Section Proceedings1(1). https://doi.org/10.4148/culs.v1i0.1365.
Stimson, N. (2007). Library change as a branding opportunity: Connect, reflect, research, discover. College & Research Libraries News, 68(11), 694-698. doi: https://doi.org/10.5860/crln.68.11.7905
Wynne, B., Dixon, S., Donohue, N., & Rowlands, I. (2016). Changing the Library Brand: A Case Study. New Review of Academic Librarianship, 22(2-3), 337-349. DOI: 10.1080/13614533.2016.1156000
|