صفایی, زهرا, خسروی, عبدالرسول, رجبعلی بگلو, رضا. (1399). پیشنهاد مدل مفهومی برندسازی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(2), 184-207. doi: 10.22067/infosci.2021.23984.0
زهرا صفایی; عبدالرسول خسروی; رضا رجبعلی بگلو. "پیشنهاد مدل مفهومی برندسازی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 2, 1399, 184-207. doi: 10.22067/infosci.2021.23984.0
صفایی, زهرا, خسروی, عبدالرسول, رجبعلی بگلو, رضا. (1399). 'پیشنهاد مدل مفهومی برندسازی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(2), pp. 184-207. doi: 10.22067/infosci.2021.23984.0
صفایی, زهرا, خسروی, عبدالرسول, رجبعلی بگلو, رضا. پیشنهاد مدل مفهومی برندسازی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 10(2): 184-207. doi: 10.22067/infosci.2021.23984.0


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.