احمدزاده، عزیز (1396). تجربیات موردی در صنعت بیمه ایران. (طرح پژوهشی). گروه پژوهشی مطالعات اسلامی بیمه، پژوهشکده بیمه.
اخوان، پیمان؛ عباسی، لیلا (1397). مدیریت دانش در سازمانهای خدماتی. تهران: دانشگاه صنعتی مالک اشتر.
افرازه، عباس (1389). مدیریت دانش (مفاهیم، مدلها،اندازهگیری، پیادهسازی). تهران: افرازه.
رفوآ، شبنم؛ تاجداران، منصور؛ رضایی شریفآبادی، سعید (1392). وضعیتیابی مؤلفههای زیرساختی پیادهسازی اشتراک دانش در صنعت بیمه. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 47 (3)، 325-346. Doi: 10.22059/jlib.2013.51129
مهدیزاده، پریسا؛ دوپیکر، نورالدین؛ قائد، مهدی؛ اکبری، محسن؛ کوهستانی، صدیقه (1398). بررسی عوامل زمینهساز استقرار مدیریت دانش در سازمانهای بیمهگر: مطالعه موردی سازمان تأمین اجتماعی. مجله طب نظامی، 21 (4)، 353-361. بازیابی شده در 12 فروردین 1399 از https://www.sid.ir/fa/Journal/ViewPaper.aspx?id=498810
نسیمی، معصومه؛ کرمپور، عبدالحسین (1396). مدل پیادهسازی مدیریت دانشدر شرکت بیمه ایران بر اساس عوامل محیطی و سازمانی. دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و حسابداری، تهران، موسسه آموزش عالی صالحان. بازیابی شده در 15 فروردین 1399 از https://civilica.com/doc/643153
نورعلیزاده، حمیدرضا؛ سبزواری، سینا (1397). انگیزهها و موانع انتقال و به اشتراکگذاری دانش در صنعت بیمه. دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و کسبوکار. بازیابی شده در 22 اسفند 1398 از https://civilica.com/doc/828438
Alvesson, M. (2004). Knowledge Work and Knowledge Intensive Firms. New York: Oxford University Press.
Charmaz, K. (2006). Constructing grounded theory: A practical guide through qualitative analysis. Los Angeles, CA: Sage Publications.
Creswell, J. W. (2005). Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research. Boston: Pearson Education.
Huang, L. & Lai, C. (2012). An investigation on critical success factors for knowledge management using structural equation modeling. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 40, 24-30. Doi: 10.1016/j.sbspro.2012.03.156
Huang, L., & Lai, C. (2014). Critical Success Factors for Knowledge Management Implemention in Life Insurance Enterprises. International Journal of Management and Marketing Research.7 (2), 79-89. Retrieved January 11, 2020, from https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2655823
Huang, L., Quaddus, M., Rowe, A., & Lai, C. (2011). An Investigation In to the Factors Affecting Knowledge Management Adoption and Practice in the Life Insurance Business. Knowledge Management Research & Practice, 9, 58–72. Doi: 10.1057/kmrp.2011.2
Joshi, H., Farooquie, J., & Chawla, D. (2016). Use of Knowledge Management for Competitive Advantage: The Case Study of Max Life Insurance. Global Business Review, 17(2), 1-20. Doi: 10.1177/0972150915619830
Kanapeckiene, L., Kaklauskas, A., & Zavadskas, E.K. (2010). Integrated Knowledge Management Model and System for Construction Projects. Engineering Applications of Artificial Intelligence, (23) 7, 1200 – 1215. Doi: 10.1016/j.engappai.2010.01.030
Karbassi Yazdi, A., & Haddadi, M. (2018). Prioritising critical successful factors of knowledge management in insurance companies. International Journal of Operational Research, 31(3), 281-299. Retrieved January 11, 2020, from https://www.researchgate.net/profile/Amir-Karbassi-Yazdi/publication/322385445_Prioritising_critical_successful_factors_of_knowledge_management_in_insurance_companies/links/5d19adad458515c11c06be61/Prioritising-critical-successful-factors-of-knowledge-management-in-insurance-companies.pdf
Lazarevic, A. (2019). Knowledge management in Insurance Companies. Tokovi osiguranja, 35 (3), 35-71. Doi: 10.29302/oeconomica.2008.10.2.44
Mararo, E. (2013). Knowledge Management Practices As A Competitive Tool In Insurance Companies In Kenya. Master Thesis. Unpublished MBA project, University Of Nairobi. Retrieved February 27, 2020, from http://erepository.uonbi.ac.ke/handle/11295/59806
Plescan, M., & Gavriletea, M. (2008). Managing Knowledge in Insurance Companies. Annales Universttatis Apulensis Series Oeconomica, 2(10), 1-44. Retrieved January 20, 2020, from https://ideas.repec.org/a/alu/journl/v2y2008i10p44.html
Strauss, A. L. and Corbin, J. (1990). Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory. London: Sage Publications.
Strauss, A. L. and Corbin, J. (1998). Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory. London: Sage Publications.
Wang, T. U. (2005). Promoting knowledge management to enhance business competitiveness - Discussing the case of knowledge management in Metropolitan Insurance & Annuity Co. Taiwan Branch. Retrieved April 23, 2020, from http://proj.moeaidb.gov.tw/nqpp/q2002/Q2001/com07/com07_2.htm