- ایمان، م. (1389). مبانی پارادایمی روشهای کمی و کیفی تحقیق در علوم انسانی (چاپ اول). قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
- آذر، ع.، و غلام زاده، ر. (1395). مدلسازی معادلات ساختاری: کمترین مربعات جزئی (PLS – SEM) (چاپ اول). تهران: انتشارات نگاه دانش.
- آزادخانی، پ.، و عبداللهی پور، ز. (1397). نقش فعالیتهای کارآفرینانه در توسعۀ گردشگری شهر ایلام. فصلنامة علمی – ترویجی فرهنگ ابلام، (60 و 61)، 155-130.
- آق ارکاکلی، آ.، یحییزاده فر، م.، گندم فشان، د.، و اسمعیلیخانبهبین، ن.(2019). مطالعة عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان. برنامهریزی و توسعة گردشگری، (30)، 196-177.
- دهقان، ر.، رشادتجو، ح.، طالبی، ک.، و درگاهی، ح. (1399). تحلیل راهبردی صنعت گردشگری سلامت ایران در دوران کرونا. مجلة دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، 14( 6)، 519-534.
- سبحانی، ب.، صفریانزنگیر، و.، و طباطبائی، ب. (1399). پهنهبندی اقلیمی چغندر قند بر اساس خصوصیات خاک و عوامل اقلیمی (مطالعة موردی: استان آذربایجان شرقی). فصلنامة علوم و تکنولوژی محیط زیست، 22(4)، 107-95.
- علی اکبری، م.، عیسیزاده، ف.، و آقاجان بگلو، س. (1398). پیامدهای روانی اجتماعی مبتلایان به بیماری کروناویروس جدید (کوید 19): یک مطالعة کیفی. مجلة روانشناسی سلامت ایران، 2(2)، 20-9.
- فروحی، ش.، و ابونبی، آ. (1398). اثرات اقتصادی کرونا بر صنعت گردشگری . بررسی مسائل روز اقتصادی. اتاق بازرگانی، بولتن اقتصادی شمارة 2، مرکز پژوهشهای اتاق ایران، 53-33.
- کرمی، م. (1396). صنعت گردشگری بستر کار آفرینی. ماهنامة کارایی، 30، 68-1.
- کلابی، ا.، و کریمی راد، س. (1399). نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا: شرکتهای فعال در صنعت گردشگری. فصلنامة مدیریت گردشگری، 15(ویژهنامة همهگیری کووید 19)، 306-285.
- مروت، ح.، سالم، ع.، و خادم نعمت اللهی، م. (1397). شناسایی عوامل موثر بر تقاضای گردشگری خارجی. پژوهشنامة اقتصادی، 18( 69)، 306-275.
- موسوی، م.، جلالیان، الف.، و کهکی، ف. (1396). تدوین سناریوهای عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از سناریو ویزارد. نشریة گردشگری شهری، 4(3)، 49-62.
- میرتقیان رودسری، س.، فرخیان، ف.، و نقوی، م. (1399). بررسی رفتار جامعة میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 15(ویژهنامه)، 143-115.
- نیکفال مغانلو، س.، و منصوری، م. (1399)، تأثیر ویروس کرونا COVID-19 بر صنعت گردشگری. هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزة علوم جغرافیا، معماری و شهرسازی ایران، 18 خرداد، تهران.
- یعقوبیمنظری، پ.، و آقامیری، س. (1397). بررسی پیوندهای پسین و پیشین صنعت هتلداری برای افزایش تولید و اشتغال در ایران. گردشگری و توسعه، 7(4)، 37-18.
- Bagozzi, R. P., & Yi, Y. (1988). On the evaluation of structural equation models. Journal of the Academy of Marketing Science, 16(1), 74-94.
- Del Valle, A. S. (2020). The tourism industry and the impact of Covid-19, scenarios and proposals. Global Journey Consulting Madrid, Retrieved from https://worldshoppingtourism.com/downloads/GJC_THE_TOURISM_INDUSTRY_AND_THE_IMPACT_OF_COVID_19.pdf
- Doern, R. (2016). Entrepreneurship and crisis management: The experiences of small businesses during the London 2011 riots. International Small Business Journal, 34(3), 276-302.
- Eggers, F. (2020). Masters of disasters? Challenges and opportunities for SMEs in times of crisis. Journal of Business Research, 116, 199-208.
- Gössling, S., Scott, D., & Hall, C. M.(2020). Pandemics, tourism and global change: a rapid assessment of COVID-19. Journal of Sustainable Tourism, 29(1), 1-20.
- Gretzel, U., Fuchs, M., Baggio, R., Hoepken, W., Law, R., & Neidhardt, J. (2020). e-Tourism beyond COVID-19: A call for transformative research. Information Technology & Tourism, 22, 187-203.
- Higgins-Desbiolles, F. (2020). The “war over tourism”: Challenges to sustainable tourism in the tourism academy after COVID-19. Journal of Sustainable Tourism, 29(4), 551-569.
- Hystad, P. W., & Keller, P. C. (2008). Towards a destination tourism disaster management framework: Long-term lessons from a forest fire disaster. Tourism Management, 29(1), 151-162.
- Keller, P. (2020). Corona pandemic as exogenous shock for international tourism: A context analysis. In F. Burini (Ed.), Tourism facing a pandemic: From cisis to recovery (pp. 15-24). Universita degli Studi di Bergamo, Bergamo, Italy.
- Kraus, S., Clauss, T., Breier, M., Gast, J., Zardini, A., & Tiberius, V. (2020). The economics of COVID-19: Initial empirical evidence on how family firms in five European countries cope with the corona crisis. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 26(5), 1067-1092.
- Kreiner, N. C., & Ram, Y. (2020). National tourism strategies during the Covid-19 pandemic. Annals of Tourism Research, 10.1016/j.annals.2020.103076
- Lerner, D. A., Hunt, R. A., & Dimov, D. (2018). Action! Moving beyond the intendedly-rational logics of entrepreneurship. Journal of Business Venturing, 33(1), 52-69.
- Liew, V. K. S. (2020). The effect of novel coronavirus pandemic on tourism share prices. Journal of Tourism Futures. https://doi.org/10.1108/JTF-03-2020-0045
- Lordkipanidze, M., Brezet, H., & Backman, M. (2005). The entrepreneurship factor in sustainable tourism development. Journal of Cleaner Production, 13(8), 787-798.
- Lounsbury, M., & Glynn, M. A. (2019). Cultural entrepreneurship: A new agenda for the study of entrepreneurial processes and possibilities. Cambridge: Cambridge University Press.
- Ratten, V. (2020). Coronavirus (Covid-19) and entrepreneurship: Cultural, lifestyle and societal changes. Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, 13(4), 747-761
- Ritchie, B. W., & Jiang, Y. (2019). A review of research on tourism risk, crisis, and disaster management. Annals of Tourism Research, 79(1), 1-15.
- Roy, A. (2020). The pandemic is a portal. Financial Times, 3(4), 45(2), 1-12
- Santos, A., Madrid, C., Haegeman, K., & Rainoldi, A. (2020). Behavioural changes in tourism in times of Covid-19. Luxembourg: Publications Office of the European Union.
- Strauss, A., & Corbin, J. (1994). Grounded theory methodology: An overview. In N. K. Denzin, & Y. S. Lincoln (Eds.), Handbook of qualitative research (pp. 273–285). Thousand Oaks, CA: SAGE.
|