- دیبایی، پ. (1371). شناخت جهانگردی. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
- راهچمنی، ا. (1383). بررسی وضعیت بازاریابی توریسم و ارتقای آن در ایران. تهران: پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه امام صادق.
- رضوانی، م. ر. (1387). توسعه گردشگری روستایی با رویکرد گردشگری پایدار. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
- زاهدی، ش. س. (1377). تحلیلی بر تبعات توسعه جهانگردی. فصلنامه مطالعات مدیریت، (20)، 53-43.
- سازمان میراث فرهنگی وگردشگری استان کردستان (1388). گزارش معرفی غار باستانی کرفتو و قلعه تاریخی زیویه. سنندج: سازمان میراث فرهنگی وگردشگری استان کردستان.
- سلیمانی، م.، محمدنژاد، ع.، خدادادی، پ.، و عطایی، و. (1394). سنجش رضایتمندی گردشگران از شهر مهاباد با تاکید بر گردشگری خرید، اقتصاد و مدیریت شهری، دوره 3، شماره 10، صص 139 تا 155.
- شعاعی، م. ع. (1372). آشنایی با مفاهیم فرهنگ و روابط فرهنگی. تهران: نشر مطالعات و تحقیقات فرهنگی بینالمللی.
- شوهانی، ن.، نیک سرشت، م.، تردست، ز.، و مقیمی، م. (1397). ارزیابی میزان رضایت گردشگران از محصول گردشگری با استفاده از مدل HOLSAT مطالعه موردی: استان ایلام. گردشگری شهری، 5(4)، 104-87.
- طالقانی، م.، و فتاحی، س. (1384). کیفیت خدمات گردشگری و اهمیت آن در جلب رضایت گردشگر. دو ماهنامه مدیریت، (99-100)، 56-63.
- فنی، ز.، برغمدی، م.، اسکندرپور، م.، و سلیمانی، م. (1391). سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 7(20)، 48-31.
- کاتلر، ف.، و آرمسترانگ، گ. (1376). اصول بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده. تهران: نشر آتروپات کتاب.
- مرکز آمار ایران (1395). سرشماری عمومی نفوس و مسکن. تهران: مرکز آمار ایران.
- ملک اخلاق، ا. (1382). طراحی الگوی سیاستگذاری در بازاریابی صنعت جهانگردی ایران. تهران: رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس.
- مهرانی، ه. (1374). تأثیر بازاریابی بر جذب جهانگردی بیشتر از کشورهای جنوب خلیج فارس به ایران. تهران: پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی، دانشگاه علامه طباطبایی.
- Benur, A., & Bramwell, B. (2015). Tourism product development and product diversification in destinations, Tourism Management, 50, 213-224.
- Burkayt A.j. & Medilk, S. (1975). The Management of Tourism. London: Heinemann Publication.
- Gilmore, J. H. (2002). "Differencing Hospitality Cooperation’s via. Experiences". Cornell Hotel and Restaurant, 43(3), 87-92.
- Thomas R., and Huw T. (2006). Micro Politics and Micro Journal of Small Business and Enterprise Development. 13(1), 100-106.
- Thomas, C. & Jenkins, L. (1996). Regional Planning Approach to Tourism Development: The Case of Turkey. Journal of Tourism Management, 17(7), 112-119.
- Zehrer, A. (2009). Service Experience and Service Design. Managing Service Quality, 19(3), 332- 339.
|