شهبازی, رحیم, قاسم‌زاده, ابوالفضل, ابراهیمی, اعظم. (1400). رابطه مهارت‌های ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطه‌ای اخلاق حرفه‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 66-83. doi: 10.22067/infosci.2021.24068.0
رحیم شهبازی; ابوالفضل قاسم‌زاده; اعظم ابراهیمی. "رابطه مهارت‌های ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطه‌ای اخلاق حرفه‌ای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1400, 66-83. doi: 10.22067/infosci.2021.24068.0
شهبازی, رحیم, قاسم‌زاده, ابوالفضل, ابراهیمی, اعظم. (1400). 'رابطه مهارت‌های ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطه‌ای اخلاق حرفه‌ای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 66-83. doi: 10.22067/infosci.2021.24068.0
شهبازی, رحیم, قاسم‌زاده, ابوالفضل, ابراهیمی, اعظم. رابطه مهارت‌های ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطه‌ای اخلاق حرفه‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(1): 66-83. doi: 10.22067/infosci.2021.24068.0


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.