آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,470,185
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,350,705
عزیزی, زهره, مرادی, محمود, زارع, امین. (1400). نقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندی‌درک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعه‌کنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 109-126. doi: 10.22067/infosci.2021.24092.0
زهره عزیزی; محمود مرادی; امین زارع. "نقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندی‌درک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعه‌کنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1400, 109-126. doi: 10.22067/infosci.2021.24092.0
عزیزی, زهره, مرادی, محمود, زارع, امین. (1400). 'نقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندی‌درک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعه‌کنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 109-126. doi: 10.22067/infosci.2021.24092.0
عزیزی, زهره, مرادی, محمود, زارع, امین. نقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندی‌درک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعه‌کنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(1): 109-126. doi: 10.22067/infosci.2021.24092.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب