احمدی، محمد. (1397). بررسی تأثیر نامگذاری برندهای فارسی بر شخصیت برند: رویکرد زبانشناسی. پایاننامه کارشناسی ارشد. گروه مدیریت بازرگانی. دانشگاه تهران.
استراوس، انسلم و جولیت کربین. (۱۳۹7). مبانی پژوهش کیفی فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای. ترجمه ابراهیم افشار. چاپ هفتم. تهران: نی.
اﻧﻮری، ﺣﺴﻦ. (1381). ﻓﺮﻫﻨﮓ فشرده ﺳﺨﻦ. ﺗﻬﺮان: ﺳﺨﻦ.
پوت، آلند. و اسپرینگر، جی. فردریک. (1388). روشهای پژوهش برای سیاستگذاری اجتماعی مفاهیم، روشها و کاربردها. ترجمه رضا فاضل. چاپ اول. تهران: مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران.
جدول و لیست کتابخانههای تحت پوشش نهاد تا پایان آذر 97. (1397) اداره کل توسعه کتابخانهها و مشارکتهای نهاد کتابخانههای عمومی کشور.
جیل، فیلیپ. (1386). خدمات کتابخانههای عمومی: رهنمودهای ایفلا/ یونسکو برای توسعه. ترجمه علی شکویی. تهران: چاپار.
رفاهی علمداری، فیروز. (1393).
مبانی توپونیمی و نگاهی به توپونیمهای ایران. تهران: فیروز رفاهی. بازیابی شده در 16 دی 1397 از
https://ketabnak.com/book/70843
زندی، بهمن؛ روشن، بلقیس و امیریخواه، مریم. (1397). مقایسه نامگذاری قهوهخانهها با کافیشاپهای شهر تهران از دیدگاه نامشناسی اجتماعی.
فصلنامه زبانشناسی اجتماعی. دوره1، شماره 2. پیاپی 4. Doi:
https://dx.doi.org/10.30473/il.2018.5359
زندی، بهمن؛ طوسی نصرآبادی، محمدرضا. (1396). بررسی لقبگذاری دانشآموزان مشگینشهر از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی.
نشریه جستارهای زبانی. دوره 8، شماره 7. بازیابی شده در 27 خرداد 1398 از
http://ensani.ir/fa/article/385893
محمدیفر، محمدرضا. (۱۳۸۱). شیوهنامه ویرایش؛ نگارش. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
نهاد کتابخانههای عمومی کشور، ادارهکل امور کتابخانهها. (1390). دستورالعملهای ادارهی کتابخانههای عمومی. تهران: مؤسسه انتشارات کتابنشر.
نهاد کتابخانههای عمومی کشور. (1397). جدول و لیست کتابخانه های عمومی تحت پوشش نهاد تا پایان آذر 97 [Dataset]
یداللهئی کاخ، اکرم. (1389).
بررسی نامگذاری شهر کرمان از دیدگاه زبانشناسی. پایاننامه کارشناسی ارشد. گروه زیانشناسی و زبانهای خارجی. دانشگاه پیام نور. بازیابی شده در 18 اردیبهشت 1398 از
https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/74d36c276a53d66cbab248d12106cdd6
Drury, D. W., & McCarthy, J. D. (1980). The social psychology of name change: Reflections on a serendipitous discovery. Social Psychology Quarterly, 310-320. DOI: https://doi.org/10.2307/3033733
Giraut, F., & Houssay-Holzschuch, M. (2016). Place naming as dispositif: Toward a theoretical framework. Geopolitics, 21(1), 1-21. DOI: https://doi.org/10.1080/14650045.2015.1134493
Hough, C. (Ed.). (2016). The Oxford handbook of names and naming. Oxford University Press. DOI: 10.1093/oxfordhb/9780199656431.001.0001
Jiang, Y., & Tanabe, K. (2013). A Quantitative Study of Linguistic Landscape in Some Asian Urban Neighbourhoods. In Onomastics in Contemporary Public Space. Cambridge Scholars Publishing.
Palonen, K. (2017). Reading street names politically: a second reading. In The Political Life of Urban Streetscapes (pp. 25-40). Routledge. DOI: https://doi.org/10.1080/2325548X.2018.1508188
Villette, Julia & Purves, Ross. (2019). From Microtoponyms to Landscape Using Semantics, Location, and Topography: The Case of Wald, Holz, Riet, and Moos in St. Gallen, Switzerland. The Professional Geographer. 1-12. DOI: https://doi.org/10.1080/00330124.2019.1653772
Yeoh, B. S. (1996). Street-naming and nation-building: Toponymic inscriptions of nationhood in Singapore. Area, 298-307. Retrieved October 23, 2020, from https://www.jstor.org/stable/20003708
Zgusta, L. (2014). Name. in Encyclopædia Britannica. Encyclopædia Britannica, inc. Retrieved July 12, 2019, from https://www.britannica.com/topic/name