- اصغری لفمجانی، ص.، و ایزدی، ع. (1396). واکاوی نقش محصولات استراتژیک در معیشت پایدار روستایی (مطالعه موردی: تولید زعفران در دهستان رشتخوار). زراعت و فناوری زعفران، 5(3)، 273-293.
- امیدی، ف.، و الهی نژاد، ف. (1397). تأثیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر موفقیت بازاریابی و صادرات کالا از نگاه صادرکنندگان کالا در استان کهگیلویه و بویراحمد. پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، تهران. بازیابی از
- https://civilica.com/doc/785042
- بهاری، ع.، نوری، س.، تقدیسی، ا.، و کریمزاده، ح.(1397). چالشهای پیشروی توسعۀ صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در شهرستان شبستر. جغرافیا و توسعه ناحیهای، 1(16)، 223-255.
- بیغم، ز.، و دعایی، ح. (1394). امکانسنجی پیادهسازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(5)، 1-20.
- تقدیسی، ا.، و علویون، س. (1399). راهکارها و چالشهای راهاندازی سامانه بازاریابی الکترونیک روستایی: تکنیک دلفی. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی، 3(13)، 361-380.
- جمعهپور، م. (1390). تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی (مطالعه موردی: روستای برغان شهرستان ساوجبلاغ). پژوهشهای روستایی، 5(2)، 33-62.
- حیدریساربان، و.، و عبدپور، ع. (1398). عوامل بهبود معیشت پایدار روستایی از دیدگاه ساکنان محلی مطالعه موردی: شهرستان اردبیل. فصلنامه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، 54(19)،23-46.
- سجاسی قیداری، ح.، صادقلو، ط. و شکوریفرد، ا. (1395). سنجش سطح داراییهای معیشتی در مناطق روستایی با رویکرد معیشت پایدار مطالعه موردی: روستاهای شهرستان تایباد. پژوهش و برنامهریزی روستایی، 1(5)، 197-216.
- صادقلو، ط.، رضوانی، م.، فرجی سبکبار، ح.، و رکنالدین افتخاری، ع. (1393). ارائة الگوی بازاریابی شیر در مناطق روستایی (مطالعة موردی: روستاهای شهرستان خدابندة استان زنجان). جغرافیا و توسعه ناحیهای، 2(12)، 87-110.
- صحنه، ب. (1390). بازگشت مهاجران به روستاها و نقش آن در معیشت پایدار روستایی مطالعه موردی: شهرستان آققلا استان گلستان. (رسالۀ دکتری جغرافیا و برنامهریزی روستایی). دانشگاه تهران، تهران، ایران.
- صحنه، ب.، و نورتقانی، ع. (1399). تحلیلی بر آسیبپذیری سرمایههای معیشتی خانوارهای روستایی در سیل شهرستان آققلا. جغرافیا و توسعه ناحیهای، 2(18)، 1-34.
- صفری علی اکبری، م.، منوچهری، ف.، و صادقی، ح. (1397). تحلیل استفاده از فروشگاههای اینترنتی برای عرضة محصولات روستایی. برنامهریزی فضایی (جغرافیا)، 1(8)، 89-110.
- عارفی، م. (1397). نقش بازاریابی الکترونیک در صادرات صنایع دستی. سومین همایش ملی فرهنگ، گردشگری و هویت شهری، کرمان. بازیابی از https://civilica.com/doc/821695
- مالکی، ر.، و دماوندی، ع. (1393). تبیین رویکرد معشیت پایدار با تأکید بر توسعه پایدار روستایی در استان همدان. دومین همایش ملی و تخصصی پژوهشهای محیط زیست ایران، همدان. بازیابی از https://civilica.com/doc/293079
- مانیان، ا.، و رونقی، م. (1394). ارائه چارچوب جامع پیادهسازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت بازرگانی، 4(7)، 901-920.
- مرادی، م.، و صادقی، ت. (1397). چالشهای صادرات کالاها، خدمات تخصصی و تولیدات داخلی با تاکید بر صنایع دستی. دوازدهمین کنگره ملی پیشگامان پیشرفت، تهران. بازیابی از https://civilica.com/doc/845012
- مطیعیلنگرودی، س.، قدیری معصوم، م.، رضوانی، م.، نظری، ع.، و صحنه، ب. (1390). تأثیر بازگشت مهاجران به روستاها در بهبود معیشت ساکنان مطالعه موردی: شهرستان آققلا. پژوهشهای جغرافیای انسانی، 78(43)، 67-83.
- منتظری، م.، ابراهیمی، ع.، احمدی، پ.، و راهنما، آ. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک. مدیریت بازرگانی، 2(6)، 207-226.
- مولایی هشجین، ن.، امیری، م.، و محمدی، م. (1391). نقش دفاتر اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توسعه پایدار روستایی شهرستان مشکین شهر. پژوهشهای جغرافیای انسانی، 4(44)،147-168.
- ویسی، ف.، و نیکخواه، چ. (1397). واکاوی نقش گردشگری در معیشت و پایداری معیشتی خانوارهای روستایی، مطالعه موردی: بخش اورامان سروآباد. نشریه جغرافیا و برنامهریزی، 66(22)،329-348.
- Abebe, A., & Cherinet, Y. (2019). Factors affecting the use of information and communication technologies for cereal marketing in Ethiopia. Journal of Agricultural& Food Information, 1(20), 59-70.
- Alavion, S., Allahyari, M., Al-Rimawi, A., & Surujlal, J. (2017). Adoption of agricultural E-marketing: Application of the theory of planned behavior. Journal of International Food & Agribusiness Marketing, 1(29), 1-15.
- Bank, W. (2008). World development report 2008: Agriculture for development. Washington, DC: World Bank.
- (2005). CHF. Sustainable livelihoods approach gudeline. Ottawa, Canada: Chapel.
- FAO. (2019). Digital technologies in agriculture and rural areas. Rome: Food and Agriculture Organization of the United Nations. Retrieved from http:// fao. org/ publications/card/en/c/CA4887EN/
- Fergusen, J. A. (2012). Generating sustainable livelihoods: The role of co-operatives. Harnessing the Co-operative Advantage to Build a Better World, 1-6.
- Hoang, H. (2020). Determinants of the adoption of mobile phones for fruit marketing by Vietnamese farmers. World Development Perspectives, 17(1), 35-44.
- Huynh, P. (2012). Effects of Web 2.0 experience on consumers’ online purchase intention: The social networking and interaction orientation factors. New Zealand: Auckland University of Technology Publishing.
- Jalali, A., Okhovvat, M., & Okhovvat, M. (2011). A new applicable model of Iran rural e-commerce development. Procedia Computer Science, 3, 1157-1163.
- Kassa, K., & Eshetu, Z. (2014). Situation analysis of rural livelihoods and socioeconomic dynamics for sustainable rural development: The case of Legehida Woreda (District), South Wollo of Ethiopia. Research Journal of Agriculture and Environmental Management, 3, 201-208.
- Kollmair, M., &Gamper, S. (2002). The sustainable livelihoods approach. University of Zurich, Switzerland: (NCCR) North-South Aeschiried.
- Lin, J., Li, L., Luo, X., &Benitez, J. (2020). How do agribusinesses thrive through complexity? The pivotal role of e-commerce capability and business agility. Decision Support Systems, 1(135), 1-13.
- Liu, C. (2016). Sustainability of rural informatization programs in developing countries: A case study of China's Sichuan province. Telecommunications Policy, 1-11.
- Long, H., Zou, J., & Liu, Y. (2009). Differentiation of rural development driven by industrialization and urbanization in eastern coastal China. Habitat International, 33, 454–462.
- Mbaiwa, J., &Stronza, A. (2010). The effects of tourism development on rural livelihoods in the Okavango Delta, Botswana. Journal of Sustainable Tourism, 15(5), 635-653.
- Nawrotzki, R., Hunter, L., &Dickinson, T. (2012). Rural livelihoods and access to natural capital: Differences between migrants and non-migrants in Madagascar. Demographic Research, 26, 10.
- Serrat, O. (2008). The sustainable livelihoods approach. Manila: ADB.
- Thieme, S. (2006). Social networks and migration: Far West Nepalese labour migrants in Delhi (kultur, gesellschaft, umwelt/culture, society, environment. Zurich, Switzerland: University of Zurich.
- Timalsina, K. (2007). Rural urban migration and livelihood in the informal sector a study of street vendors of kathmandu metropolitan. Nepal: Norwegia University of Science and Technology (NTNU).
|