- بروج، ا. (1391). مطالعۀ تطبیقی اقامتگاههای بومگردی مناطق بیابانی (پایاننامۀ منتشرنشدۀ کارشناسیارشد). دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران.
- بهاری، ج.، فراهانی، ب.، بهاری، ش.، بذله، م.، و بهاری، ح. (1395). تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتلهای پنج ستارۀ شهر تبریز. مجلۀ فضای گردشگری، 19(5)، 18-1.
- بهروزیراد، ب. (1392). مدیریت بومگردی در مناطق حفاظتشده. اهواز: انتشارت دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات خوزستان.
- راستقلم، م.، امیری، ش.، مولائی، ا.، و خلیلیمقدم، ب. (1392). سنجش اندازۀ تحققپذیری مشارکت در مدیریت بوم اقامتگاههای بیابانی با استفاده از روش SMART (مطالعۀ موردی: اقامتگاه بیابانی متینآباد). فصلنامۀ نگرشهای نو در جغرافیای انسانی، 5(3)، 80-71.
- رحیمنیا، ف.، هرندی، ع.، و فاطمی، س. (1391). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراکشده و وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارۀ کلانشهر مشهد). مجلۀ پژوهشهای مدیریت عمومی، 17(5)، 101-83.
- سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری (1395). ضوابط ساخت و درجهبندی اقامتگاههای بومگردی. بازیابی از http://www.ichto.ir
- سعیدی، ع.، و سلطانی مقدس، ر. (1392). نقش خانههای دوم در گردشگری و جریان سرمایه در نواحی روستایی (مطالعۀ موردی: ناحیۀ بینالود خراسان رضوی). فصلنامۀ علمی-پژوهشی انجمن جغرافیای ایران، 11(36)، 53-33.
- علامه، س.، و نکتهدان، ا. (1389). بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعۀ موردی: هتلهای چهار و پنج ستارۀ اصفهان). مجلۀ مدیریت بازرگانی، 4(5)، 124-109.
- فتحی، ج. (1394). بومگردی ظرفیت ناشناختۀ گردشگری در ایران. بازیابی از irna.ir
- فرجیراد، ع.، و احسانی، ا. (1390). بررسی تأثیر اقامتگاههای محلی خوشهسار بومگردی بر ارتقای سطح زندگی جامعه محلی تأکید بر روستای گرمه و شیب دراز. فصلنامۀ جغرافیایی سرزمین، 8 (30)، 77-63.
- فیض، د.، طاهریان، ح.، و زارعی، ع. (1390). کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای شهر مشهد). فصلنامۀ کاوشهای مدیریت بازرگانی، 6 (3)، 149-123.
- قنبری، ی.، کاظمی، ز.، و صیدایی، ا. (1394). نقش خانههای اکولوژیکی در توسعۀ پایدار گردشگری (مطالعۀ موردی: بخش هنزاء شهرستان رابر). نشریۀ مطالعات نواحی شهری، 2(3)، 139-121.
- کروبی، م.، ابراهیمی، م.، و قاسمپور، ف. (1393). بررسی رابطۀ میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعۀ موردی: هتلهای 4 و 5 ستارۀ شهر شیراز). مجلۀ گردشگری شهری، 1(1)، 112-97.
- گان، ک.، و وار، ت. (1395). مبانی و مفاهیم روشهای اجرایی برنامهریزی توسعۀ جهانگردی (ح. ضرغام بروجنی، مترجم). تهران: انتشارات مهکامه.
- مودودی ارخودی، م.، فردوسی، س.، و نجفی ارخودی، ع. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و ماندگاری گردشگران در هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای پنج ستاره شهر مشهد. مجلۀجغرافیا و توسعۀ فضای شهری، 6(1)، 222-207.
- وثوقی، ل.، و شمسی ماربینی، ن. (1394). ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز. فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری، 32، 87-67.
- Alexander, S., & Kennedy, C. (2002). Green hotels: Opportunities and resources for success. Zero waste alliance, Prtland.
- Baloglu, S. (2002). Dimensions of customer loyalty: Separating friends from well wishers. Cornell Hotel & Restaurant AdministrationQuarterly, 43, 47-59.
- Bloemer, J., De Ruyter, K., & Wetzels, M. (1999). Linking perceived service quality and service loyalty: a multi-dimensional European Journal of Marketing, 33(11/12), 1082-1106.
- Carolyn, F. C., & Karen, N. K. (2002). From prisoners to apostles: A typology of repeat buyers and loyal customers in service businesses. Journal of Services Marketing, 16(4), 322-341.
- Chaudhuri, A., & Holbrook, M. B. (2001). The chain of effects from brand trust and brand affect to brand performance: the role of brand loyalty. Journal of Marketing, 65(2), 81-93.
- Chen, P. T., & Hui, H. (2010). The effect of relational benefits on perceived value in relation to customer loyalty: An empirical study in the Australian coffee outlets industry. International Journal of Hospitality Management, 29(3), 405-412.
- Gitomer, J. (1998). Customer satisfaction is worthless, customer loyalty is p Ireland: Bard Press.
- Honey, M. (1999). Ecotourism and sustainable development: Who owns paradise? Washington DC: Islands Press.
- Kandampully, J., & Suhartanto, D. (2000). Customer loyalty in the hotel industry: the role of customer satisfaction and image. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 12(6), 346-351.
- Kapiki, S. (2012). Implementing sustainable practices in Greek ecofriendly hotels. Journal of Environmental Protection and Ecology, 13(2A), 1117-1123.
- Kayaman, R., & Arasli, H. (2007). Customer based brand equity: evidence from the hotel industry. Managing Service Quality, 17(1), 92-109.
- Kotrlik, J. W. K. J. W., & Higgins, C. C. H. C. C. (2001). Organizational research: Determining appropriate sample size in survey research appropriate sample size in survey research. Information Technology, Learning, and Performance Journal, 19(1), 43-50.
- Lee, J., Kim, Y., Tzang, I., & Han, H. (2010). Understanding how consumers view green hotels. Journal of Sustainable Tourism, 18, 901-914.
- Mohd Noor, N., & Shaari, H., & Kumar, D. (2014). Exploring tourists stay at green hotels: The influences of environmental attitudes, the macro theme A multidisciplinary Journal of Global Macro Trends, 3(7),21-33
- Rajaratnam, S. D., Munikrishnan, U. T., Sharif, S. P., & Nair, V. (2014). Service quality and previous experience as a moderator in determining tourists’ satisfaction with rural tourism destinations in Malaysia: A partial least squares approach. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 144, 203-211.
- Romão, J., Neuts, B., Nijkamp, P., & Shikida, A. (2014). Determinants of trip choice, satisfaction and loyalty in an eco-tourism destination: A modelling study on the Shiretoko Peninsula, Japan. Ecological Economics, 107, 195-205.
- Runting, T. (2004). Beyond service quality and e xpectation: the critical impact of emotions and service experience on customer satisfaction (Unpublished doctoral sissertation). University of North Carolina, Chapel Hill.
- So, K. K. F., King, C., Sparks, B., & Wang, Y. (2013). The influence of customer brand identification on hotel brand evaluation and loyalty development. International Journal of Hospitality Management, 34, 31-41.
- Song, H., van der Veen, R., Li, G., & Chen, J. L. (2012). The Hong Kong tourist satisfaction index. Annals of Tourism Research, 39(1), 459-479.
- Ţabkar, V., Brenčič, M. M., & Dmitrović, T. (2010). Modelling perceived quality, visitor satisfaction and behavioural intentions at the destination level. Tourism Management, 31(4), 537-546.
- The international Ecotourism Society. (2015). What is ecotourism? Retrieved from http://www.ecotourism.org
- Theodorakis, N. D., Alexandris, K., Tsigilis, N., & Karvounis, S. (2013). Predicting spectators’ behavioural intentions in professional football: The role of satisfaction and service quality. Sport Management Review, 16(1), 85-96.
- Umesh Gunarathne, H. D. P. (2014). Relationship between service quality and customer satisfaction in Sri LanKan hotel industry. International Journal of Scientific and Research Publications, 4(11), 1-8.
- Xing, H. (2013). Perception of green hotels among tourists in Hong Kong (Unpublished master´s thesis). Hong Kong Baptist University, Hong Kong, China.
- Xu, B. J., & Chan, A. (2010). A conceptual framework of hotel experience and customer-based brand equity some research questions and implications, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 22(2), 174-193.
- Yoon, Y., & Uysal, M. (2005). An examination of the effects of motivation and satisfaction on destination loyalty: a structural model. Tourism Management, 26(1), 45-56.
- Zeithaml, V. A., Berry, L. L., & Parasuraman, A. (1996). The behavioral consequences of service q Journal of Marketing, 60, 31-46.
|