ابطحی، سید حسین؛ صلواتی، عادل (1385). مدیریت دانش در سازمان. چاپ اول، انتشارات پیوند نو. بازیابی شده در 1 آذرماه 1400 از https://www.gisoom.com/book/1441246/
الوانی، مهدی (1385). مدیریت عمومی. چاپ سی و دوم، تهران: نشر نی. بازیابی شده در 1 آذرماه 1400 از https://www.gisoom.com/book/11279745/
ایمانی کیا، زهرا (1400). بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 7 (5). Doi. 10.22091/STIM.2021.4032.1293.
حسنزاده، محمد (1386). مدیریت دانش، مفاهیم و زیرساختها. نشر کتابدار، چاپ اول. تهران بازیابی شده در 1 آذرماه 1400 از https://www.gisoom.com/book/1415737/
جلالی، سید محمدجواد؛ افرازه، فاطمه؛ نظافتی، نوید (1386). بهکارگیری نرم طراحی و به افزار سیستم جامع مدیریت دانش (مطالعه موردی در وزارت راه و ترابری جمهوری اسلامی ایران). پنجمین اجلاس ملی مهندسی صنایع. بازیابی شده در 7 آذرماه 1400 از https://civilica.com/doc/19211/
جعفری، مصطفی؛ اخوان، پیمان (1385). طراحی مدل مفهومی مدیریت دانش با تأکید و عوامل کلیدی موفقیت
داونپورت، تامسن. اچ؛ لارنس، پروساک (1379). مدیریت دانش. ترجمه حسین رحمان سرشت. تهران: نشر ساپکو. بازیابی شده در 1 آذرماه 1400 از http://www.lib.ir/book/49147491/
سرلک، محمدعلی؛ مقدسان، محمدحسین؛ روستایی، محمد (1389). فناوری اطلاعات تسهیلکنندههای برای ارتقاء مهارتهای سازمان پویای سازمان با بکارگیری مدیریت دانش. مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت. تهران. بازیابی شده در 10 دیماه 1400 از https://civilica.com/doc/99513
عرضه، کیوان (1386). ارتباط عوامل سازمانی ساختار و تکنولوژی سازمان تربیتبدنی با استراتژی مدیریت دانش. رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه ارومیه. بازیابی شده در 1 آذرماه 1400 از https://elmnet.ir/article/10427855-21891/
قاسمی، جواد؛ غضنفری، مرتضی؛ یدالهی، علیرضا (1400). بررسی فرهنگ سازمانی (مدل کویین) با امکانپذیری استقرار مدیریت دانش در سروش رسانه. مجله مدیریت فرهنگی، 4 (51)، 95-83. بازیابی شده در 1 آذرماه 1400 از https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=579243
کاظمی، مصطفی؛ ملکزاده، غلامرضا (1391). تبیین عوامل مؤثر بر پیادهسازی سامانههای مدیریت دانش در شرکتهای فناور کوچک مستقر در مراکز رشد فناوری. مدیریت فردا، 11 (94)، 34-22. بازیابی شده در 1 آذرماه 1400 از https://research.rifst.ac.ir/webdocument/load.action?webdocument_code=2000&masterCode=50000119
لطیفیکیا، کاوه؛ کابارانزاد قدیم، محمدرضا؛ حقیقت منفرد، جلال؛ مرجانی، تیمور (1400). طراحی الگوی بومی مدیریت دانش برای سازمانهای پژوهشمحور (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی). علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 7 (3)، 352-323. DOI. 10.22091/STIM.2021.6706.1553
نکودری، مریم؛ یعقوبی، نورمحمد (1390). بررسی عوامل تسهیلکننده مدیریت دانش در سازمان مدیریت بحران. پژوهشهای مدیریت عمومی، 4 (13)، 119-95. Doi: 10.22111/JMR.2011.649
نوناکا، ایکوجیرو؛ تاکوچی، هیروتاکا (1385). مدیریت دانش: شرکتهای دانشآفرین. ترجمه علی عطافر و همکاران. قم: سماء قلم. بازیابی شده در 1 آذرماه 1400 از https://lib1.ut.ac.ir:8443/site/catalogue/1217355
Bandaranayake, I. W. M., & Pushpakumari, M. D. (2021). Identifying Critical Success Factors of Knowledge Management: A Literature Review. Knowledge Management in Higher Education Institutions, 95. https://www.researchgate.net/profile/Desmond-Okocha/publication/355491459_Knowledge_Management_Prioritization_as_a_Mechanism_for_Accelerating_Human_ResourceCapacity_and_Organizational_Productivity.
Bhatti, W. A., Hussain, N., & Iqbal, J. (2013). Leadership role in integrating knowledge management enablers. World Applied Sciences Journal, 26(1), 55-60. DOI: 10.5829/idosi.wasj.2013.26.01.2453.
Chan, Ede, M Y. Mohamed, S. (2011). Mapping Relationships among the Enablers of Knowledge Management within Hong Kong Construction Organisations. The Twelfth East Asia-Pacific Conference on Structural Engineering and Construction. Procedia Engineering, 14, 1938-1944. DOI:10.1016/j.proeng.2011.07.243.
Chang, M. Y., Hung, Y. C., Yen, D. C., & Tseng, P. T. (2009). The research on the critical success factors of knowledge management and classification framework project in the Executive Yuan of Taiwan Government. Expert Systems with Applications, 36 (3), 5376-5386. DOI.org/10.1016/j.eswa.2008.06.060
De Long, D. W., & Fahey, L. (2000). Diagnosing cultural barriers to knowledge management. Academy of Management Perspectives, 14(4), 113-127. DOI.org/10.5465/ame.2000.3979820
Ghasemi, B., & Valmohammadi, C. (2021). Identification and prioritization of critical success factors of knowledge management implementation using a novel hybrid group decision-making model. VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems. DOI.org/10.1108/VJIKMS-02-2021-0023
Heisig, P. (2009). "Harmonization of knowledge management-comparing 530 KM frameworks around the globe. Journal of Knowledge Management. 13, 4-31. DOI.org/10.1108/13673270910971798
Henseler, J., & Fassott, G. (2010). Testing moderating effects in PLS path models: An illustration of available procedures. In Handbook of partial least squares (713-735). Springer, Berlin, Heidelberg. file:// C:/Users/Administrator/Downloads/PLSHandbook.pdf
Hu, L. T., & Bentler, P. M. (1999). Cutoff criteria for fit indexes in covariance structure analysis: Conventional criteria versus new alternatives. Structural equation modeling: a multidisciplinary journal, 6(1), 1-55. DOI.org/10.1080/10705519909540118.
Karabag, A. (2010, June). Critical barrier and success factors for implementing knowledge management in organisations. In Cross-cultural management education and research: balancing scholarly concerns with practitioner challenges. IXth Annual Conference and Doctoral Seminar of the International Association of Cross-Cultural Competence and Management, University of Central Lancashire, Preston, UK. https://www.wu.ac.at/fileadmin/wu/o/iaccm/Abstracts/2010_Karabag__Atilla.pdf.
Kostagiolas, P. A. (2012). Managing Intellectual Capital in Libraries: Beyond the Balance Sheet. Oxford: Chandos Publishing. https://www.elsevier.com/books/managing-intellectual-capital-in-libraries/kostagiolas/978-1-84334-678-4.
Lai, Y. H. (2013). The moderating effect of organizational structure in knowledge management for international ports in Taiwan. International journal of computer and information technology, 2(2), 240-246. https://www.semanticscholar.org/paper/The-Moderating-Effect-of-Organizational-Structure- Lai/66942ba1d6d7ad30639614e2b549d710277f7 a15
Lee, K. C. Lee, S. Kang, I. W. (2005). KMPI: measuring knowledge management performance. Information & Management Journal, 24, 233–224. DOI.org/10.1016/j.im.2005.10.003.
Luis, Carlos. Cámpiz, Mercado. (2010). "Influence of Critical Success Factors of Knowledge Management on the Innovation Performance of Colombian Organizations". Eighth LACCEI Latin American and Caribbean Conference for Engineering and Technology (LACCEI’4050). Innovation and Development for the Americas, June 5-2, 4050. Arequipa, Perú. DOI: 10.15640/rcbr.v5n1a9. https:// DOI.org/10.15640/rcbr.v5n1a9
Nejatian, M. Nejati, M. Zarei, M. H. Soltani, S. (4059). Critical Enablers for Knowledge Creation Process: Synthesizing the Literature. Global Business and Management Research: An International Journal. https://www.proquest.com/openview/5d76089c72e826a21796cba64487d52b/1?pqorigsite.
Park, K. (2006). A review of the knowledge management model based on an empirical survey of Korean experts. Unpublished doctoral dissertation, University of Kyushu, Korea. https://lib.kotra.or.kr/pyxis-api/1/digital-files/c16960ef-ec6c-018a-e053-b46464899664.
Plessis, M. (2007). Knowledge management: What makes complex implementations successful?. Journal of knowledge management, 55 (4), 35-505. DOI.org/10.1108/13673270710738942.
Rehman, M. Mahmood, A. (2010). Implementation of knowledge management in small and medium enterprises. Journal of Knowledge Management Practice. 11 (1), 234-259. DOI:10.1108/JKM-08-2015-0320.
Shanhong, T. (2002). Knowledge Management in Libraries in the 21^ s^ t Century. IFLA publications, 102, 88-93. https://www.semanticscholar.org/paper/Knowledge-Management-in-Libraries-in-the-21st-Shanhong/632a75a12e46fb05a5a794e87c7eee68ae4db53a
Theriou, N., Dimitrios, M. & Georgios T. (2011). Knowledge Management Enabler Factors and Firm Performance: An Empirical Research of the Greek Medium and Large Firms. EuropeanResearchStudies.52(4,37-592). https://www.um.edu.mt/library/oar//handle/123456789/31466.
Wong, K. Y. Aspinwall, E. (2005). An empirical study of the important factors for knowledge-management adoption in the SME sector. Journal of knowledge Management, 3(9, 32-24). DOI.org/10.1108/13673270510602773.