آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,977
تعداد مقالات20,293
تعداد مشاهده مقاله23,158,621
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,349,069
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. (1401). عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 36(4), 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
حسین محمدی; علیرضا ثانی حیدری; عبدالله شهرکی. "عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول". سامانه مدیریت نشریات علمی, 36, 4, 1401, 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. (1401). 'عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول', سامانه مدیریت نشریات علمی, 36(4), pp. 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 36(4): 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب