آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,061
تعداد مقالات21,292
تعداد مشاهده مقاله49,734,032
تعداد دریافت فایل اصل مقاله21,662,328
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. (1401). عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 36(4), 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
حسین محمدی; علیرضا ثانی حیدری; عبدالله شهرکی. "عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول". سامانه مدیریت نشریات علمی, 36, 4, 1401, 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. (1401). 'عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول', سامانه مدیریت نشریات علمی, 36(4), pp. 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 36(4): 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب