آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,488,138
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,370,930
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. (1401). عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 36(4), 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
حسین محمدی; علیرضا ثانی حیدری; عبدالله شهرکی. "عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول". سامانه مدیریت نشریات علمی, 36, 4, 1401, 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. (1401). 'عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول', سامانه مدیریت نشریات علمی, 36(4), pp. 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 36(4): 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب