آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,087
تعداد مقالات21,634
تعداد مشاهده مقاله73,928,632
تعداد دریافت فایل اصل مقاله24,908,007
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. (1402). تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 37(1), 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
امیررضا کنجکاو منفرد; علی جمدی; زهره السادات دعائی; عالیه حق‌بین. "تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 37, 1, 1402, 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. (1402). 'تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 37(1), pp. 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 37(1): 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب