آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,154
تعداد مقالات22,238
تعداد مشاهده مقاله98,240,660
تعداد دریافت فایل اصل مقاله35,795,610
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. (1402). تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 37(1), 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
امیررضا کنجکاو منفرد; علی جمدی; زهره السادات دعائی; عالیه حق‌بین. "تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 37, 1, 1402, 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. (1402). 'تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 37(1), pp. 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 37(1): 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب