- ابراهیمی، ع. (1396). تاثیر صنعت جهانگردی بر متغیرهای اقتصادی، محیطی، فرهنگی و اجتماعی ایران. مجموعه مقالات نخستین همایش جهانگردی جمهوری اسلامی ایران، جلد اول، کیش: سازمان منطقه آزاد کیش.
- امینی، م.، پرهیزگار، م.، ابوالحسنی، ا.، و خبازباویل، ص. (1397). تدوین الگوی سه محوری توسعه صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی. مطالعات مدیریت راهبردی، 2 (35)، 77-99.
- خجندی، م.، و کاظمی، م. (1393). تدوین استراتژی برای توسعه کارآفرینی در گردشگری روستایی با استفاده از مدل SWOT (مورد مطالعه: روستاهای هدف گردشگری استان کرمان). پایاننامه کارشناسی ارشد، کرمان: دانشگاه شهید باهنر کرمان.
- ده یادگاری، س.، نوربخش، ف.، و خاطبی، آ. (1400). عوامل مؤثر بر قصد دیدار گردشگران از جاذبه های گردشگری استان کرمان با تأکید بر تبلیغات الکترونیکی. فصلنامه گردشگری و توسعه، 11(3)، 119-132.
- شاهینی فر، م.، و شوهانی، ن. (1399). تحلیل نقش عوامل مؤثر بر بازآفرینی فضاهای شهری از منظر کاربران )مطالعه موردی: بافت مرکزی شهر کرمانشاه(. مجله جغرافیا و توسعه فضای توسعه شهری، 7(2)، 150-167.
- شماعی، ع.، و موسیوند، ع. (1391). سطح بندی شهرستان های استان اصفهان از لحاظ زیرساخت های گردشگری با استفاده از مدل تاپسیس و ای اچ پی. مجله مطالعات و پژوهشهای شهری منطقهای، 3(10)، 23-40.
- شیخینصب، م.، اذانی، م؛ مومنی، م.، و محمدی، م. (1399). بازآفرینی بافت های تاریخی در راستای توسعه گردشگری با رویکرد آینده نگاری )مطالعه موردی منطقه یک شهرداری اهواز(. مجله جغرافیا و توسعه فضای توسعه شهری، 6(2)، 150-169.
- طالب نیا، ق، ا.، خوزین، ع.، و دنکوب، م. (1391). بررسی اولویت عوامل موثر در پیاده سازی و اجرای سیستم هزینه یابی برمبنای فعالیت با استفاده از فرایند تحلیل سلسله. نشریه مطالعات حسابداری و حسابرسی، 2(26)، 45-62.
- طباطبایی نسب، م.، و ضرابخانه، ف. (1394). تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری. فصلنامه مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، 24(94)، 192-216.
- علی اکبری، ا. (1395). جغرافیای گردشگری ایران. تهران: انتشارات سمت.
- علی اکبری، ا.، مرصوصی، ن.، و جلال آبادی، ل. (1399). تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده پژوهی. فصلنامه علمی مطالعات مدیریت گردشگری، 15(50)، 35-60.
- کاظمی، م. (1392). مدیریت گردشگری. تهران: انتشارات سمت.
- کمانــداری، م.، چهارراهــی، م.، و قربانپــور، ح. (1399). پتانســیلهای اکوتوریســم اســتان کرمــان زمینــه بـرای توسـعه گردشـگری آینـده. جغرافیـا و روابـط انسـانی، 3(2)، 27-42.
- محرابی، ج.، خلیلی شورینی، س.، و خلفی، ا. (1393). بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، 9(2)، 1-10.
- موسایی، م.، هاشمی، س.، و ابراهیمی، م. (1391). بررسی جامعه شناسی توسعه پایدار گردشگری در ایران؛ موانع، چالشها، راهکارها. فصلنامه تخصصی علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، 6(16)، 25-36.
- مهرگان، م. (1383). پژوهش عملیاتی پیشرفته. تهران: نشر کتب دانشگاهی.
- نجارزاده، ن.، و کاظمی، م. (1393). بخش بندی بازار گردشگری داخلی استان کرمان. پایاننامه کارشناسی ارشد، کرمان: دانشگاه شهید باهنر کرمان.
- وکیل حیدری، س. (1391). تحلیل موانع موثر بر توسعه گردشگری روستای سردابه، شهرستان اردبیل. مجله جغرافیا، 1(1)، 68-81 .
- Behboodi, O., Rajavi, M., & Zarei, A. (2019). Designing a model for measuring performance evaluation criteria in Iran's tourism industry. Tourism and Development Magazine, 7(4), 82-61.
- Brown, K.G. (2009). Island tourism marketing: music and culture. International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 3(1), 25-32.
- Davis, A. (2016). Experiential places or places of experience? Place identity and place attachment as mechanisms for creating festival environment. Tourism Management, 55, 46-49.
- Garau-Vadell, J.B., Gutierrez-Taño, D., & Diaz-Armas, R. (2018). Economic crisis and residents’ perception of the impacts of tourism in mass tourism destinations. Journal of Destination Marketing & Management, 7, 68–75.
- Hou, X. (2019). High-speed railway and city tourism in China: A quasi-experimental study on HSR operation. Sustainability, MDPI, Open Access Journal, 11(6), 1-19.
- Koc, E., & Boz, H. (2014). Psychoneurobiochemistry of tourism marketing. Tourism Management, 44, 140-148.
- Lacher, R.G., & Oh, C.O. (2012). Is tourism a low-income industry? Evidence from three coastal regions. Journal of Travel Research, 51(4), 464-472.
- Lee, S., Bai, B. (2016). Influence of popular culture on special interest tourist’s destination image. Tourism management, 52, 161-169.
- Mehrabi, J., Khalili Shurini, S., & Khalafi, A. (2013). Studying the obstacles to the development of the tourism industry in the Islamic Republic of Iran. Development and Transformation Management Quarterly, 9(2), 1-10.
- Tabatabayi Nasab, M., & Zarrabkhaneh, F. (2014). Explaining the special value model of the destination brand in the tourism industry. Urban and Regional Studies and Research Quarterly, 24(2), 192-216.
- Tameljenovic, R., & Faulkner, B. (2000). Tourism and older residents in a sunbelt resort. Annals of Tourism Research, 27(1), 93-114.
- Tohidy, F. (2011). Economic impact of tourism industry. International Journal of Business and Management, 6(8), 25-36.
- Wallin, J. (2015). New approach to dark tourism inquiry: A response to Isaac. Tourism management, 51, 331-334.
- Williams, A. (2006). Tourism hospitality marketing: fantasy, feeling and fun. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 18(6), 482-491.
- World Tourism Organization. (2019). Governance for the tourism sector and its measurement. Issue Paper Series. Madrid: World Tourism Organization
- WTTC (2021). Travel Tourism World Economic. Available at: https: /media/-/org.wttc.
- Xu, G. (2013). Tourism and local development in China: case studies of Guilin. Suzhou and Baidehi. London: Routledge.
- Xu, J., & Sun, M. (2015). Research on the tourist demands and evaluation for public tourism services in tourism and hospitality development between China and EU. Springer Berlin Heidelberg, 6(45), 249-259.
- Zehrer, A. (2009). Service experience and service design. Managing Service Quality.19 (3), 332- 339.
- Zhang, X., Song, H., & Huang, G.Q. (2009). Tourism supply chain management: A new research agenda. Tourism Management, 30(3), 345-358.
|