القرآن الکریم، مصحف المدینه المنوره، به خط عثمان طه.
ابنأثیر، علیبنمحمد. (1409ق). اسدالغابه فى معرفه الصحابه. بیروت: دارالفکر.
ابنسعد، أبوعبداللّٰه. (1410ق). طبقات الکبری. بیروت: دارالکتب العلمیۀ.
ابوت، اچ.پورتر. (1397). سواد روایت. تهران: اطراف.
بارت، رولان. (1387). درآمدی بر تحلیل ساختاری روایتها. با ترجمهٔ محمد راغب. چاپ اول. تهران: فرهنگ صبا.
بامشکی، سمیرا. (1393). روایتشناسی داستانهای مثنوی. تهران: هرمس.
بشیر، حسن. (1395). کاربرد تحلیل گفتمان در فهم منابع دینی. تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
جرجانی، حسینبنحسن. (1378ق). جلاءالاذهان و جلاءالاحزان (تفسیر گازر). تهران: دانشگاه تهران.
حسون، محمد. (1338ق). اعلامالنساءالمؤمنات. تهران: دارالأسوه للطباعه والنّشر.
حسینی، مریم. (1384). «روایتهای زنانه در داستاننویسی زنانه»، کتاب ماه (ادبیات و فلسفه)، شماره 93، صص 94-101.
خوشقدم و دیگران. (1396). «نشانههای سبک زنانه در ادبیات داستانی معاصر». ادبیات پارسی معاصر، سال هفتم، ش 3، صص 93-124.
رازی، ابوالفتوح. (1408ق). روضالجنان و روحالجنان فی تفسیر القرآن. به کوشش و تصحیح محمدجعفر یاحقی و محمدمهدی ناصح. مشهد: آستان قدس رضوی.
صادقیاردستانی، احمد. (1388). زنان دانشمند و راوی حدیث. چاپ چهارم. قم: بوستان کتاب.
کاشانی، ملافتحاللّٰه. (1340-1341ش). منهجالصادقین فی الزامالمخالفین. تهران: اسلامیه.
کراچی، روحانگیز. (1394). «چگونگی تأثیر جنسیت بر ادبیات». زن در فرهنگ و هنر (پژوهش زنان)، سال دوم، ش 2، صص 223-241.
مککوییلان، مارتین. (1388). گزیده مقالات روایت. با ترجمه فتاح محمدی. تهران: مینوی خرد.
مهریزی، مهدی. (1387). سهم زنان در نشر حدیث. قم: دارالحدیث.