آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,091
تعداد مقالات21,679
تعداد مشاهده مقاله79,747,119
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,536,569
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Mohammad Tavakoli; Ali Daemi Gah. "The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1402, 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). 'The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 8(1): 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب