آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,467,318
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,349,274
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Mohammad Tavakoli; Ali Daemi Gah. "The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1402, 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). 'The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 8(1): 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب