آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,127
تعداد مقالات21,999
تعداد مشاهده مقاله94,207,804
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,052,915
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Mohammad Tavakoli; Ali Daemi Gah. "The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1402, 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). 'The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 8(1): 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب