آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,876
تعداد مقالات19,735
تعداد مشاهده مقاله12,596,861
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,714,817
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن پور کاشمر, فاطمه. (1402). بررسی اثر عوامل محرک آمیخته بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونه موردی: گردشگران مذهبی هتلهای 3 و 5 ستاره شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(2), -. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
حسن احمدی; محمدرحیم رهنما; فاطمه حسن پور کاشمر. "بررسی اثر عوامل محرک آمیخته بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونه موردی: گردشگران مذهبی هتلهای 3 و 5 ستاره شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 2, 1402, -. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن پور کاشمر, فاطمه. (1402). 'بررسی اثر عوامل محرک آمیخته بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونه موردی: گردشگران مذهبی هتلهای 3 و 5 ستاره شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(2), pp. -. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن پور کاشمر, فاطمه. بررسی اثر عوامل محرک آمیخته بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونه موردی: گردشگران مذهبی هتلهای 3 و 5 ستاره شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 20(2): -. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب