آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,949
تعداد مقالات20,106
تعداد مشاهده مقاله16,666,491
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,761,651
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. (1402). بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(2), 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
حسن احمدی; محمدرحیم رهنما; فاطمه حسن‌پور کاشمر. "بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 2, 1402, 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. (1402). 'بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(2), pp. 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 20(2): 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب