آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,965
تعداد مقالات20,610
تعداد مشاهده مقاله28,686,976
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,476,324
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. (1402). بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(2), 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
حسن احمدی; محمدرحیم رهنما; فاطمه حسن‌پور کاشمر. "بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 2, 1402, 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. (1402). 'بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(2), pp. 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 20(2): 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب