آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,994
تعداد مقالات20,833
تعداد مشاهده مقاله40,339,304
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,457,506
Arian Nezhad, Davood, Bastam, Hadi, Hosseinzadeh, Ali. (1402). Designing a Dynamic Brand Equity Model Concentrating on Fake News in Coca-Cola Company. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), 115-139. doi: 10.22067/jstinp.2023.81365.1050
Davood Arian Nezhad; Hadi Bastam; Ali Hosseinzadeh. "Designing a Dynamic Brand Equity Model Concentrating on Fake News in Coca-Cola Company". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 2, 1402, 115-139. doi: 10.22067/jstinp.2023.81365.1050
Arian Nezhad, Davood, Bastam, Hadi, Hosseinzadeh, Ali. (1402). 'Designing a Dynamic Brand Equity Model Concentrating on Fake News in Coca-Cola Company', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), pp. 115-139. doi: 10.22067/jstinp.2023.81365.1050
Arian Nezhad, Davood, Bastam, Hadi, Hosseinzadeh, Ali. Designing a Dynamic Brand Equity Model Concentrating on Fake News in Coca-Cola Company. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 2(2): 115-139. doi: 10.22067/jstinp.2023.81365.1050


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب