- اسماعیلی، ر.، و فهامی، ح. (1391). رابطه مصرف کالاهای فرهنگی و رفتارهای اجتماعی شهروندان در شهر اصفهان، مطالعات جامعهشناختی شهری، 5(1)، 121 –
- بوردیو، پ. (1389). مسائل جامعهشناسی (پ. ایزدی، مترجم). تهران: انتشارات نسل آفتاب.
- پایگاه خبری مهر، مصاحبه با سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد، کد خبر 3029680، در تاریخ 30 در 1394، دسترسی در اینترنت با آدرس
http://www.mehrnews.com/news/3029680
- حاجیزاده، ر.، رضوی، ا. (1394). مصرف کالاهای فرهنگی و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: جوانان 18 الی 29 ساله شهرستان خوی)، مطالعات جامعهشناختی، 8(29)، 93-112.
- رشیدپور، ع. (1388). بررسی میزان مصرف کالاهای فرهنگی در بین دانش آموزان شاهد استان لرستان، مدیریت فرهنگی، 3(6)، 55 - 74.
- علیخواه، ف. (1386). پیامدهای سیاسی مصرفگرایی، فصلنامه تحقیقات فرهنگی، 1(1)، 231 - 256.
- غیاثوند، ا. (1390). سبک مصرف کتاب و وضعیت کتابخانههای عمومی در شهر تهران، تهران: نشر جامعه و فرهنگ.
- فاضلی، م. (۱۳۸۲). مصرف و سبک زندگی، قم: صبح صادق
- کاظمی، ع. (1388). پرسهزنی و زندگی روزمره ایرانی، تهران: انتشارات آشیان.
- کاظمیان، م.، و همتی، ز. (1394). جامعهشناسی مصرف سینما، بجنورد: انتشارات در قلم.
- کاظمی، ع. (1387). مطالعات فرهنگی، مصرف فرهنگی و زندگی روزمره در ایران. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
- مهتدی، م. (1388). پژوهشی درباره کتاب و کتابخوانی در ایران، ماهنامه نسیم، ویژهنامه نوروز 88، 1-5.
- مهدوی، م.، و تمیز، ر. (1387). کجرفتاری و اوقات فراغت (مطالعه موردی آسیبهای اجتماعی جوانان شهر تبریز)، پژوهشنامه علوم اجتماعی، 2(1)، 5-25.
- الیاسی، م.، پردهدار، ف.، ترشیزی، س.، خوشفر، غ.، و دنکو، م. (1390). بررسی عوامل مؤثر بر مصرف کالاهای فرهنگی در بین جوانان. جامعه پژوهی فرهنگی، 2(2)، 55-76.
- Borenstein, M., Hedges, L., Higgins, J., & Rothstein, H. (2009). Introduction to Meta-Analysis, UK: Wiley & Sons publication.
- Bourdieu, P. (1984). Distinction: A Social Critique of the Judgment of Taste. Cambridge: Harvard University Press.
- Coulangeon, P. (2015). Leisure and Cultural Consumption: The European Perspective, International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences, 13(1), 837-845.
- Egger, M., Smith, D., & Altman, D. (2001). Systematic Reviews in Health Care- Meta-Analysis in cotext, London: BMJ Books
- Fisher, K., & Robinson, J. (2011). Daily life in 23 countries. Social Indicators Research, 101, 295–304.
- Ganzeboom, H. (1982). Explaining differential participation in high-cultural activities: a confrontation of information processing and status seeking theories, In Raub, W. (Ed.), Theoretical Models and Empirical Analyses: Contributions to the Explanation of Individual Actions and Collective Phenomena (pp. 186-205). E.S. – Publications, Utrecht: 1982.
- Katz-Gerro, T., & Sullivan, O. (2010). Voracious Cultural Consumption: The Intertwining of Gender and Social Status, Time and Society, 19(2), 193- 219.
- Li, S. (2010). The Effectiveness of Corrective Feedback in SLA: A Meta-Analysis, Language Learning, 60(2),309–365.
- Nakai, M. (2001). Sociology of Consumption, International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences, 4(1), 757-764.
- Storey, J. (1999). Cultural Consumption and Everyday Life. UK: Oxford University press.
|