آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,091
تعداد مقالات21,679
تعداد مشاهده مقاله79,782,955
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,542,600
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. (1402). بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(23), 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
مریم عباسی اول; منصور امیرزاده جیرکلی; محمد علی سعیدی. "بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 23, 1402, 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. (1402). 'بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(23), pp. 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 30(23): 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب