آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,978
تعداد مقالات20,301
تعداد مشاهده مقاله23,599,834
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,634,720
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. (1402). بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(23), 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
مریم عباسی اول; منصور امیرزاده جیرکلی; محمد علی سعیدی. "بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 23, 1402, 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. (1402). 'بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(23), pp. 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 30(23): 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب