آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,996
تعداد مقالات20,528
تعداد مشاهده مقاله25,782,472
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,583,417
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. (1402). بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(23), 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
مریم عباسی اول; منصور امیرزاده جیرکلی; محمد علی سعیدی. "بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 23, 1402, 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. (1402). 'بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(23), pp. 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 30(23): 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب