آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,466,011
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,348,339
Rahmani, Ahmad, Sorouri, Majid, Radfar, Reza, Alborzi, Mahmood. (1402). Providing a Model of Knowledge Management of Customer Experience and Its Effectiveness Evaluation in The Fintech Ecosystem. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 117-139. doi: 10.22067/jstinp.2023.84074.1071
Ahmad Rahmani; Majid Sorouri; Reza Radfar; Mahmood Alborzi. "Providing a Model of Knowledge Management of Customer Experience and Its Effectiveness Evaluation in The Fintech Ecosystem". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1402, 117-139. doi: 10.22067/jstinp.2023.84074.1071
Rahmani, Ahmad, Sorouri, Majid, Radfar, Reza, Alborzi, Mahmood. (1402). 'Providing a Model of Knowledge Management of Customer Experience and Its Effectiveness Evaluation in The Fintech Ecosystem', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 117-139. doi: 10.22067/jstinp.2023.84074.1071
Rahmani, Ahmad, Sorouri, Majid, Radfar, Reza, Alborzi, Mahmood. Providing a Model of Knowledge Management of Customer Experience and Its Effectiveness Evaluation in The Fintech Ecosystem. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 2(3): 117-139. doi: 10.22067/jstinp.2023.84074.1071


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب