آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,963
تعداد مقالات20,594
تعداد مشاهده مقاله28,031,824
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,357,811
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. (1402). مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(پاییز و زمستان 26), 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
علی عالیور; محمد رضا آرمان مهر; محمد میرباقری جم. "مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, پاییز و زمستان 26, 1402, 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. (1402). 'مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(پاییز و زمستان 26), pp. 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 30(پاییز و زمستان 26): 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب