آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,073
تعداد مقالات21,457
تعداد مشاهده مقاله55,636,770
تعداد دریافت فایل اصل مقاله23,142,140
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. (1402). مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(پاییز و زمستان 26), 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
علی عالیور; محمد رضا آرمان مهر; محمد میرباقری جم. "مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, پاییز و زمستان 26, 1402, 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. (1402). 'مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(پاییز و زمستان 26), pp. 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 30(پاییز و زمستان 26): 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب