آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,091
تعداد مقالات21,676
تعداد مشاهده مقاله79,509,064
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,502,084
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. (1402). مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(پاییز و زمستان 26), 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
علی عالیور; محمد رضا آرمان مهر; محمد میرباقری جم. "مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, پاییز و زمستان 26, 1402, 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. (1402). 'مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(پاییز و زمستان 26), pp. 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 30(پاییز و زمستان 26): 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب