آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,155
تعداد مقالات22,248
تعداد مشاهده مقاله98,470,964
تعداد دریافت فایل اصل مقاله36,248,988
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
زهرا شاکری; مریم مهربان پورآذر. "حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 25, 1403, 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). 'حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), pp. 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 31(25): 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب