آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,078
تعداد مقالات21,470
تعداد مشاهده مقاله55,974,846
تعداد دریافت فایل اصل مقاله23,228,653
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
زهرا شاکری; مریم مهربان پورآذر. "حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 25, 1403, 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). 'حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), pp. 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 31(25): 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب