آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,127
تعداد مقالات21,999
تعداد مشاهده مقاله94,208,098
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,053,657
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
زهرا شاکری; مریم مهربان پورآذر. "حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 25, 1403, 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). 'حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), pp. 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 31(25): 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب