آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,061
تعداد مقالات21,292
تعداد مشاهده مقاله49,733,383
تعداد دریافت فایل اصل مقاله21,662,228
Rahmani, Ahmad, Sorouri, Majid, Radfar, Reza, Alborzi, Mahmood. (1403). Providing a Model of Customer Experience Management Based on Knowledge Management Models in the Field of Fintech Using Machine Learning. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), 132-159. doi: 10.22067/jstinp.2024.87413.1097
Ahmad Rahmani; Majid Sorouri; Reza Radfar; Mahmood Alborzi. "Providing a Model of Customer Experience Management Based on Knowledge Management Models in the Field of Fintech Using Machine Learning". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 4, 1403, 132-159. doi: 10.22067/jstinp.2024.87413.1097
Rahmani, Ahmad, Sorouri, Majid, Radfar, Reza, Alborzi, Mahmood. (1403). 'Providing a Model of Customer Experience Management Based on Knowledge Management Models in the Field of Fintech Using Machine Learning', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), pp. 132-159. doi: 10.22067/jstinp.2024.87413.1097
Rahmani, Ahmad, Sorouri, Majid, Radfar, Reza, Alborzi, Mahmood. Providing a Model of Customer Experience Management Based on Knowledge Management Models in the Field of Fintech Using Machine Learning. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 3(4): 132-159. doi: 10.22067/jstinp.2024.87413.1097


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب