حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1403). راهبردهای متناسبسازی و گزینش (پیرا)متن در آگهیهای تبلیغاتی چندرسانهای بر اساس نظریه ترجمه زیستبومشناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
نصرت حجازی; مریم داودی. "راهبردهای متناسبسازی و گزینش (پیرا)متن در آگهیهای تبلیغاتی چندرسانهای بر اساس نظریه ترجمه زیستبومشناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1403). 'راهبردهای متناسبسازی و گزینش (پیرا)متن در آگهیهای تبلیغاتی چندرسانهای بر اساس نظریه ترجمه زیستبومشناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
حجازی, نصرت, داودی, مریم. راهبردهای متناسبسازی و گزینش (پیرا)متن در آگهیهای تبلیغاتی چندرسانهای بر اساس نظریه ترجمه زیستبومشناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268