آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,091
تعداد مقالات21,679
تعداد مشاهده مقاله79,754,145
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,537,726
حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1403). راهبردهای متناسب‏سازی و گزینش (پیرا)متن در آگهی‏های تبلیغاتی چندرسانه‏ای بر اساس نظریه ترجمه زیست‏بوم‏شناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
نصرت حجازی; مریم داودی. "راهبردهای متناسب‏سازی و گزینش (پیرا)متن در آگهی‏های تبلیغاتی چندرسانه‏ای بر اساس نظریه ترجمه زیست‏بوم‏شناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1403). 'راهبردهای متناسب‏سازی و گزینش (پیرا)متن در آگهی‏های تبلیغاتی چندرسانه‏ای بر اساس نظریه ترجمه زیست‏بوم‏شناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
حجازی, نصرت, داودی, مریم. راهبردهای متناسب‏سازی و گزینش (پیرا)متن در آگهی‏های تبلیغاتی چندرسانه‏ای بر اساس نظریه ترجمه زیست‏بوم‏شناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب