آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,142
تعداد مقالات22,134
تعداد مشاهده مقاله96,575,612
تعداد دریافت فایل اصل مقاله34,317,016

1.

فلسفۀ استعلایی فنّاوری برنارد استیگلر بر فراز تعیّن‌گری متقابل فنّاوری و پداگوژی

صفحه 5-32
علی وحدتی دانشمند؛ محمد امیری

2.

الهیات سیاسی تربیت: برنامه ای پژوهشی برای تعلیم و تربیت در ایران

صفحه 33-57
مرتضی نقره ای

3.

نگاهی انتقادی به روایت عدالت در نظام سیاست‌گذاری آموزشی ایران

صفحه 58-80
حجت صفارحیدری؛ امیرمحمد توان

4.

اصول برنامه درسی مبتنی بر نظریه پسا انسان گرائی

صفحه 81-98
محمد رضا یوسف زاده چوسری؛ مینا زارعی

5.

عاملیت انتقادی - استعلایی روی باسکار و دلالت های آن برای تعلیم وتربیت

صفحه 99-130
یوسف زارعی؛ سید منصور مرعشی؛ سید جلال هاشمی؛ پروانه ولوی

6.

واکاوی موضع گیری دیدگاه های فلسفی پیرامون مفهوم صدای دانش آموز در برنامه درسی و استخراج دلالت های تربیتی آن

صفحه 131-160
محدثه خطاط؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ مرضیه عالی

7.

تأملی بر فلسفه تربیت رسمی عمومی در «مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران»

صفحه 161-188
مینا فیاضی؛ شهرام رامشت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب