آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,127
تعداد مقالات21,999
تعداد مشاهده مقاله94,196,098
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,011,207

1.

Identifying and Evaluating Businesses with Branding Potential in Rural Areas (Case study: Turkmen Sahara Region – Iran)

دوره 9، شماره 3، آذر 2020، صفحه 87-103
Hossein Sadin؛ Mahdi Pourtaheri؛ Abdolreza Roknddin Eftekhari

2.

طراحی مدل ساختاری تفسیری عوامل موثر بر برندینگ شهری(مطالعه موردی: کلانشهرتهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1403
آرزو مومنیان؛ میثم ذکاوت؛ مهدی محمدی

3.

عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)

دوره 22، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 121-151
ولی‌اله نظری؛ محمد غلامی؛ غلامرضا امینی نژاد؛ حسین مظفری

4.

کارویژه باستان‌شناسی در برآمدن تصویر بین‌المللی ایران

دوره 13، شماره 2، تیر 1404، صفحه 358-387
حسین اصغری ثانی؛ حسن نامی؛ سید ابراهیم رایگانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب