آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,098
تعداد مقالات21,713
تعداد مشاهده مقاله83,786,870
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,791,969

1.

Identifying and Evaluating Businesses with Branding Potential in Rural Areas (Case study: Turkmen Sahara Region – Iran)

دوره 9، شماره 3، آذر 2020، صفحه 87-103
Hossein Sadin؛ Mahdi Pourtaheri؛ Abdolreza Roknddin Eftekhari

2.

طراحی مدل ساختاری تفسیری عوامل موثر بر برندینگ شهری(مطالعه موردی: کلانشهرتهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1403
آرزو مومنیان؛ میثم ذکاوت؛ مهدی محمدی

3.

عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)

دوره 22، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 121-151
ولی‌اله نظری؛ محمد غلامی؛ غلامرضا امینی نژاد؛ حسین مظفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب